איך נשמע לך קצת יותר אוטומציה וקצת פחות טרחה? אם אתה מכיר את העבודה עם טקסט מוחצן בדגם, אין ספק שהיו לך פעמים שזה היה מסתדר יפה לשלוט בו באמצעות נכס מותאם אישית באמצעות תצורות.

ב- SolidWorks 2010, כעת תוכל לשלוט באיזה סוג מוצג בעזרת הכוח הגולמי של מחשבתך ... וגם שולחן עיצוב ונכס מותאם אישית. זה קל. עליך ללמוד את השלבים שלהלן, להראות זאת לעמיתיך ולהתמכר בהערצה.

רישום טקסט

אז אולי אתה באמת מעוניין לשים טקסט מוחצן על הדגמים שלך נכון? אתה רוצה להיות מסוגל לשנות את זה ממש מהר, אבל אתה נשאר ליצור מספר תכונות שמובילות לסיוטי תצורה. בתוך כלי טקסט הסקיצה (כלים, ישויות סקיצה, טקסט ...) תוכל להשתמש בנכס מותאם אישית כדי לשלוט במה שמוצג. באמת יש רק שני שלבים לעשות זאת.

שלב 1: הגדר את הנכס המותאם אישית שלך

השתמש מאפייני קובץ… או צור טבלת עיצוב כדי להגדיר נכס שיכיל את הטקסט שברצונך להשתמש בו. דוגמה זו משתמשת בנכס תיאור.

שלב 2: השתמש בנכס מותאם אישית כדי לשלוט בסוג

לאחר מכן, צור את הטקסט שלך, אם עדיין לא עשית זאת (כלים, ישות סקיצה, טקסט ...) ומיד מתחת לתיבת הטקסט, בחר את קישור לנכס לַחְצָן. בחר את הנכס שאתה רוצה להשתמש בו.

להלן קובץ הדוגמה לבדיקת עצמך:
הורדת חץהורד Configured_Sketch_Text.sldprt

זה כל מה שיש בזה.

תמונה באמצעות GreenChairPress

מְחַבֵּר

ג'וש הוא מייסד ועורך ב- SolidSmack.com, מייסד ב- Aimsift Inc. ומייסד משותף של EvD Media. הוא עוסק בהנדסה, עיצוב, ויזואליזציה, הטכנולוגיה שגורמת לזה לקרות והתכנים שפותחו סביבו. הוא איש מקצוע מוסמך מ- SolidWorks ומצטיין בנפילה מביכה.