הו, כמה נפלאה התחושה של פיצוץ דיגיטלי על המסך שלך. האם אני צודק? כן. איך זה קרה? אקסוקורטקס טכנולוגיות. הם שחררו מומנטום 3, מנוע מולטיפיסיקה חלקלק עבור Autodesk Softimage. למרות שזה לא שימושי לשום דבר שקשור במקצת לקאדר הרגיל של אפליקציות CAD שאנחנו מדברים עליהן ב-SolidSmack, זה נותן לנו הזדמנות להתלונן שהטכנולוגיה הזו עדיין לא בשימוש באף אחת מהן... עצוב. ל. אמר. ראשית תסתכל על מה ש-Exocortex ואחרים מביאים לעולם המופלא של סימולציה פיזית.

מומנטום מולטיפיסיקה

אז, Softimage הוא מודל מצולע/NURBS המאפשר לך ליצור אנימציות ואפקטים חזותיים. מומנטום 3 מתחבר ישר לחשמל (כמו גם ה מנוע מולטיפיסיקה של לגואה - סרטונים מתוקים כאן) ומאפשר לך לפוצץ את הקוד הפתוח כדור טכנולוגיית מולטיפיסיקה לתוך האסדות שלך עם תכונות חדשות של פיצוח, שבירה ושבירה, פיסול כוח כדי לשלוט בפיצוצים שלך ודרכים חדשות להעתיק תנועה מאובייקט אחד למשנהו. רישיון אישי וצף שניהם מתחילים ב-$499. תסתכל.

סליחה CAD, מולטיפיזיקה לא בשבילך

לפני שאתה אומר ש-NVIDIA PhysX נמצא בתוכנת CAD כזו או אחרת, רגע... זה לא אותו דבר - לא מוצג אותו הדבר. חברות CAD מציגות את היכולות והוויזואליות של תוכנת הסימולציה הפיזית שלהן, אבל אנחנו לא רואים ויזואליות כמו זו, אפילו לא בצד האנימציה. האם אתה יכול לתאר לעצמך להקים מחקר תנועה או סימולציה לשקית זרעי עשב שנופלת ממשאית שמתהפכת? עוגיות תירס מתוקות, זה יהרוג אותך. הבעיה היא שסוג זה של תנועה פשוט לא יכול להיות מיושם על הגיאומטריה הכבדה במודלים המוצקים של פלטפורמות ה-CAD של ימינו עם כל הפרמטרים, האילוצים והאסוציאטיביות. יצטרכו לצמצם אותם לאסדות ורשתות פשוטות, או, סביר יותר, שיוצרי מודלים מצולעים יצטרכו יכולת כלשהי להוסיף יחסי ממדים, מבנה הרכבה ומטא נתונים לחלקים העצמאיים שלהם. שלום מודו ובלנדר?

האם תוכל להשתמש בוויזואליים האלה בעיצוב שלך? למה לא?

באמצעות Gfxspeak.com

מְחַבֵּר

ג'וש הוא מייסד ועורך ב- SolidSmack.com, מייסד ב- Aimsift Inc. ומייסד משותף של EvD Media. הוא עוסק בהנדסה, עיצוב, ויזואליזציה, הטכנולוגיה שגורמת לזה לקרות והתכנים שפותחו סביבו. הוא איש מקצוע מוסמך מ- SolidWorks ומצטיין בנפילה מביכה.