חמישה ימים וחמישה גרסאות מאוחר יותר, דגם ה-iPhone 3G המקורי זכה לסטירה ואופטימיזציה לשימוש בכמה מהשיטות המומלצות הללו שכולנו תוחבים בכיסים האחוריים שלנו מעת לעת.

נוסף על כך, יש לנו "הנה איך אתה עושה את זה" עשיר בתמונה, כמה משאבי SolidWorks ושטח כלליים חשובים, בתוספת גרסה של דגם האייפון שנעשתה על ידי לא אחר מאשר מארק ביאסוטי מ-SolidWorks. דברים מרגשים לדעתי.


אל האני פוסט מקורי על דגם ה-SolidWorks iPhone הייתה סוג של גישה מטופשת ליצירת דגם משטח מחוספס עבור אביזרי אייפון וכאלה, אבל זה פשוט לא יתאים לדגם ייצור בפועל של הטלפון עצמו. תזדקק למשטחים חלקים יותר ועוד כמה צעדים כדי לקבל עיקול מתמשך לחלוטין על הגב המבריק של הטלפון המפואר הזה.

צעד אחר צעד

הורדה
הנה הורדת הקובץ החדשה להנאת הצפייה שלך. אתה צריך לקחת יותר מסתם טיול מתפתל ב-FeaturManager אם אתה לומד על פני השטח. יש הרבה שאתה יכול לראות בסקיצות, בהגדרות תכונת פני השטח ובגיאומטריית ההתייחסות המשמשת כמדריכים העוסקים בהפיכת המשטחים של החלק הזה לחלקים.
הורד את iphone-3g-v5.sldprt (2009 - 970kb) - [.x_t][.igs][.שלב]

התמונות למטה מעבירות אותך דרך השלבים העיקריים, אבל באמת, תצטרך להוריד את הדגם ולחזור לאחור דרך התהליך וההגדרות כדי לראות בדיוק איך להגדיר הכל. עם זאת, (אחד) התהליך הבסיסי שתעקוב אחר הוא משהו קצת כמו זה. (לחץ להגדלה ועבור דרך כל תמונה.)

  1. צור סקיצות מדריך של הפרופילים הראשיים
  2. צור splines על סמך סקיצות המדריך
  3. לטאטא את הפרופיל הראשי
  4. חתוך את הפראייר הזה
  5. הגדר כמה תנאי גבול
  6. צור לופט (או משטח גבול)
  7. לטאטא את הקצה
  8. שיקוף את המשטחים

ההבדל
יש הבדל דרסטי מהגרסה הישנה לגרסה החדשה של הדגם. ברור שהעקמומיות לא נחשבה בגרסה הראשונה. הגרסה השנייה הרבה יותר עקבית. זה מראה את החשיבות של מעבר בין מצב תצוגת עקמומיות (תצוגה, תצוגה, עקמומיות) ופסי זברה (תצוגה, תצוגה, פסי זברה). למי שמתחיל, הכנס אותם לסרגל הכלים שלך כדי לגשת קצת יותר.

מה תבין עם דוגמנות פני השטח
אתה תבין מהר, כשיוצרים משטחים ב-SolidWorks (או כל דבר אחר באמת), האם יש דרכים רבות לגשת למצב דוגמנות, הרבה הגדרות שאתה צריך להכיר, הרבה כוונון של splines והגדרות והרבה יותר תכונות ממה שצריך כדי ליצור משהו בתור 'פשוט' בתור אייפון. השיטה לעיל היא רק דרך אחת. אתה יכול גם לנסות שילוב של משטחי גבול ומילוי משטח או שאתה יכול להתחיל עם משטחים גבוהים. יש הרבה דרכים לעשות את זה.

יש גם כנראה גישה שאתה חושב עליה שעשויה לתת תוצאות טובות עוד יותר. אם כן, ספר לנו למטה בתגובות. יותר מכל, אני רוצה שזה יספק דרך לכולם ללמוד קצת יותר על איך להשיג תוצאות מצוינות עם משטחים ב-SolidWorks. אם כבר מדברים על זה, בדוק את שני הסעיפים הבאים.

מידע נוסף

תודה רבה בין השאר לפרשנים בנושא הפוסט האחרון באייפון, יש כמות גדולה של משאבים זמינים למי שרוצה ללמוד עוד על גלישה ב-SolidWorks ועל גלישה בכלל.
אתרים וקבצים

כיצד להציג את החלק האחורי של אייפון 3G – פורומים לעיצוב מוצר - דיון נהדר על פתרונות שונים עם קבצים וקלט נוסף של מארק ביאסוטי ופול סלבדור.
טבלה מחזורית של צורה - ליבה 77 - משאב טוב מאוד ללמוד הכל על ז'רגון השטח ולמה זה חשוב.
מצב דוגמנות מסובך – DezignStuff - מאט לומברד מסתכל על אתגר דוגמנות דומה עם תוצאות נהדרות, בתוספת קובץ לדוגמה ודיון טוב בהערות.
דברים מפותלים – קבוצת דימונטה – מצגת מאת אד איטון מקבוצת דימונטה עם קבצים לדוגמה

מכירים כאלה? הודע לי ואני אוסיף אותם לרשימה הזו. תודה.

דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם לגבי פניה ב-SolidWorks

  • השתמש ב-Splines, לא בקשתות או קווים
  • נצל היטב את יחסי עקמומיות שווה וטנג'נטים
  • אם הקצה ישר, הטנגנס מספיק טוב (תודה צ'ארלס)
  • כוונן את השבלולים כדי לתת לך עקומה הדרגתית (השתמש במסרקי עקמומיות ומצולעים)
  • תמשיך להתאים... עוד קצת
  • השתמש בסימטריה, בקצוות משיקים ובמשטחים קיימים לטובתך

דגם אייפון 3G מאת מארק ביאסוטי

אני מאוד מודה למארק ביאסוטי על יצירת מודל שמראה עוד דוגמה מצוינת כיצד לגשת לזה. שנינו השתמשנו בגישת קיצוץ, אבל עם Mark's תראה כמה חשובות יכולות להיות הפניות נכונות וכיצד להשתמש ב-Curvature to Face with Boundary Surface כדי לקבל תוצאות חלקות באמת.

הורדה
הורד את האייפון של מארק (2009 – 1.0MB)

תודה גדולה

אני גם רוצה להודות צ'ארלס קולף על כל ההשקעה שלו, על שהסתכל על גרסה אחרת ונתן כמה טיפים לתוצאה טובה יותר. כמו כן, תודה רבה מאט לומברד עבור SolidWorks Surfacing Bible התייחסתי מספר פעמים.

מְחַבֵּר

ג'וש הוא מייסד ועורך ב- SolidSmack.com, מייסד ב- Aimsift Inc. ומייסד משותף של EvD Media. הוא עוסק בהנדסה, עיצוב, ויזואליזציה, הטכנולוגיה שגורמת לזה לקרות והתכנים שפותחו סביבו. הוא איש מקצוע מוסמך מ- SolidWorks ומצטיין בנפילה מביכה.