אוף, לא שוב. אתה חופר בארון ומחפש את בד הרשת המשולש הזה כדי להכין מסכה לאכילת מוות מכנואידית לצ'יוואווה שלך ואינך יכול למצוא גיליון ממנו להציל את חייך. שים את כלב יאפן הקטן הזה בשקית פחזניות גבינה לכמה דקות ובדוק זאת.

דווין מונטס של Make Anything יצר בד רשת משולש נפלא שאתה פשוט הולך לאהוב - כמו להתעטף בו ולהתגלגל בתוך סוג של אהבה. הוא התנסה ב -87 דרכים שונות (לתת או לקחת 20) ליצירת רשת פלסטיק מודפסת תלת -ממדית ולבסוף התיישב בגישה כוכבית. תסתכל.

וידאו של YouTube

הסדינים גמישים מאוד עם משטח חיצוני המראה חלקלק ונעים למגע. כפי שהסרטון מראה, הוא שילב דרך חכמה לקשר גיליונות מרובים יחד, והוסיף לשונית קטנה לשפתיים הקצה שאפשר לקשר אותם לחלקים סמוכים ולחבר אותם בעזרת עט תלת מימד. דווין משתמש MatterHackers Pro PLA על Anusubic Prusa i3 וכן MK2 עם שדרוג רב חומרים להדפסים מרובי הצבעים שאתה רואה להלן.

אתה יכול להוריד את בד הרשת המשולש על MyMiniFacatory. (בונוס! בדוק גם את גרסת הדואר הקובץ המוצג בסרטון. חטוף אותה כאן!)

יש לך מודל שאתה חושב שכולם צריכים? שתף אותנו בקישור ובפרטים כאן!

פוסט זה מכיל קישורים למוצרי שותפים. רכישות מהקישורים האלה עוזרות לתמוך ב- SolidSmack באמצעות עמלה קטנה שהרוויחה מהמכירה ללא עלות מוגברת עבורך. תודה!

מְחַבֵּר

ג'וש הוא מייסד ועורך ב- SolidSmack.com, מייסד ב- Aimsift Inc. ומייסד משותף של EvD Media. הוא עוסק בהנדסה, עיצוב, ויזואליזציה, הטכנולוגיה שגורמת לזה לקרות והתכנים שפותחו סביבו. הוא איש מקצוע מוסמך מ- SolidWorks ומצטיין בנפילה מביכה.