תכונה

זו בעיה של עולם ראשון, אבל בעיה שמטרידה עובדים שולחניים בכל זאת: ידיים קרות.

למרות שהבעיה נפוצה יותר בקרב שחקני מחשב, ידיים קרות הן בעיה אמיתית מאוד עבור אלה שיושבים על עמדות העבודה שלהם כל היום - למעשה, זה פשוט מדע. כתוצאה מכך - בין אם התרמוסטט המשרדי קר בצורה לא נוחה ובין אם לא - נשארנו עם אצבעות קפואות שיכולות להפוך את ההקלדה של דואר אלקטרוני או הפעלת מקשי הקיצור האלה לכאב יותר ממה שצריך.

ובכן, יש קיקסטארטר בשביל זה, אנשים.

ה-Heatbuff הוא מחמם מקלדת פשוטו כמשמעו לשמירה על אצבעות קפואות. מערכת חימום האצבעות האינפרא אדום, שנחשבת כ'עתיד המשחקים ותחנות העבודה', תוכננה במיוחד כדי להגביר את ביצועי המקלדת:

עם $33,253 שגויסו מהיעד המקורי שלהם של $10,885, נראה שהחבר'ה האלה פשוט עשויים בדרך ליצירת אביזר שולחן העבודה הטוב ביותר בכל הזמנים. אתה יכול קבל את שלך תמורת $71 (לפני שהוא יתייקר עד $100) אם אתה תומך בקמפיין לפני 7 באפריל, 2017.

מְחַבֵּר

סיימון הוא מעצב תעשייתי בברוקלין ועורך מנהל של EVD Media. כשהוא מוצא את הזמן לעצב, המיקוד שלו הוא בסיוע לסטארט -אפים לפתח פתרונות מיתוג ועיצוב למימוש החזון של עיצוב המוצר שלהם. בנוסף לעבודתו ב- Nike וללקוחות שונים אחרים, הוא הסיבה העיקרית לכך שנעשה משהו ב- EvD Media. הוא נאבק פעם על זרוע תנין מאלסקה על הקרקע בידיו החשופות ... כדי להציל את ג'וש.