השבוע השני של פברואר מתקרב, מה שאומר תוכניות ברגע האחרון ליום האהבה, שבוע הבייקון וה- כנס SolidWorks העולמי. בתאריכים 8-11 בפברואר, SolidSmack תהיה בפיניקס, AZ ותסקר את האירוע, תוך הימנעות מנחשים רעשנים, כלבי ערבה משתוללים ו(עם כוונות טובות) להבטיח שכולם שותים ומדברים SolidWorks באחריות. עם שלושה שבועות לסיום, SolidWorks עושה הכנות אחרונות להמון האלפים שישתתפו בשינדיג.

ראית שג'יאן פאולו באסי הוא עכשיו מנכ"ל חדש של SolidWorks, אז צפו לזמן במה מהבחור המשובח. יש גם א אינדיקציה אפשרית שאולי יהיו קרבות בכלובים באירוע CSWE, הצבעה פתוחה ברשימת עשרת המובילים, החשיפה המוקדמת של דוברי ה-SWW Keynote, וראשון, הטריילר של SolidWorks World 2015.

עשרת המובילים של SolidWorks

כעת נפתחה ההצבעה לעשירייה הראשונה של השנה. ההגשות נלקחו מאוקטובר עד דצמבר ועכשיו, למשתמשים שנותנים להעיף יש עד 23 בינואר להצביע על המועדפים שלהם. (הערה: מצריך כניסה לפורום SolidWorks.) יש המון הצעות נהדרות, אבל בעוד שבוע, עשרת ההצעות המובילות הנוכחיות הן:

  1. תמיכה בגיאומטריית עובי אפס (135 הצבעות)
  2. תיבת הבחירה קטנה מדי; צריך להיות בגודל גדול יותר או גמיש (119 הצבעות)
  3. סריקה דו-כיוונית (107 הצבעות)
  4. הצג את הפריט המדויק שגורם לשגיאה (94 הצבעות)
  5. אופטימיזציה של טופולוגיה מ-Tosca לכל המהנדסים (91 הצבעות)
  6. ייצוא חלקי גיליון מתכת של מכלול ל-dxf/dwg במצב שטוח (85 קולות)
  7. חתוך לעיקול (75 קולות)
  8. יכולת להפוך את היחסים המשוערים קבועים בסקיצה (70 קולות)
  9. בחירת לולאות פנימיות על פנים נבחרות (69 הצבעות)
  10. ניתוח זרימה רב-שלבי (67 קולות)

רמקולים מרכזיים של SolidWorks

SolidWorks הכריזה על הדוברים המרכזיים לכנס השנה. לפעמים הם שומרים על האורחים שלהם כהפתעה. השנה, הם הסירו את הווילון מוקדם. אם אינך מכיר את SolidWorks World, הם לא עושים הערה מרכזית אחת, עלובה - זו תהיה שעת חובבים של כנס CAD תלת מימד. בימים שני, שלישי ורביעי של הכנס, יש להם מושב כללי, שמתחיל ב-3:8 עם נואם מרכזי בכל יום. (ניתן לראות (ולהדפיס) את סדר היום של הכנס כאן.) במהלך המושב הכללי, יהיו הכרזות ודוברים אחרים כמובן – אתם יודעים, אנשים שמשתמשים ב-SolidWorks – ובדרך כלל אנו מוצאים את אלו המעניינים ביותר. הדוברים האורחים השנה הם:

bre-pettisבר פטיס הוביל את MakerBot כמנכ"ל מתחילתו ב-2009. כעת, כיוצר של Bold Machines - The Innovation Workshop ב- Stratasys - הוא דוחף את הדפסת התלת מימד לכיוונים חדשים ומדהימים. לפטיס יש היסטוריה ארוכה של יצירת דברים והשראה לאחרים ליצור דברים.

מיצ'יו-קאקוד"ר. מיצ'יו קאקו, אחת הדמויות המוכרות ביותר במדע כיום, היא פיזיקאי תיאורטי, מחבר רבי מכר ופופולארי של המדע. כמייסד שותף של תורת שדות המיתרים, הוא ממשיך בחיפושיו של איינשטיין לאחד את ארבעת כוחות היסוד של הטבע לתיאוריה מאוחדת אחת שתסכם את כל החוקים הפיזיקליים של היקום.

ג'ינסופ-לישל ג'ינסופ לי הרקע העיצובי החל כשהיה בן חמש ואמו סירבה לקנות לו לוחם קרב X-wing של מלחמת הכוכבים, אז הוא בנה משלו מלגו. בזמן שהוא היה בטראומה עם לוחם הלגו X-wing רב הצבעים שלו, זה לימד אותו לקח חשוב: אתה לא צריך לעקוב אחר ההוראות המצורפות לקופסה.

טריילר SolidWorks World

SolidWorks פותחת כל מושב כללי עם סרטון מרשים על מסך אולם הכנסים הענק. זה בדרך כלל כולל תמונות ויזואליות שנעשו ב-SolidWorks. אירוע CSWE עשה טריילרים, אבל זה 'טריילר הסרט' הראשון לכנס. זה דו מימדי וכולל הצלבה מוזרה של מלחמת הכוכבים, אינדיאנה ג'ונס, טרון ולדעתי, המומיה?? זה כמובן מתחיל ב, "בעולם."

וידאו של YouTube

ובכן, עם זה, אנחנו יודעים שהיום שלך יהיה עכשיו 10 סוגים של שמח. שמור את העפעפיים שלך קלופים לאחור. יהיה לנו את החלק הנמוך ביותר בתוכנית, עם תמונות ופרשנות, אז עקבו אחרינו @solidsmack בטוויטר והקפידו לצפות ב #SWW15 זרם טוויטר גם כן.

מְחַבֵּר

ג'וש הוא מייסד ועורך ב- SolidSmack.com, מייסד ב- Aimsift Inc. ומייסד משותף של EvD Media. הוא עוסק בהנדסה, עיצוב, ויזואליזציה, הטכנולוגיה שגורמת לזה לקרות והתכנים שפותחו סביבו. הוא איש מקצוע מוסמך מ- SolidWorks ומצטיין בנפילה מביכה.