בעוד שמודו (וקהילת המודו) מציעים שפע של הגדרות קבועות מראש של חומרים בחינם, תמיד יהיה זמן שבו ביצעת התאמות משלך ותרצה לשמור את חומר המתכון הסודי שלך כקבוע מראש לשימוש מאוחר יותר. בטיפ מהיר זה ניתן לכם סקירה כללית של שמירת החומרים המותאמים אישית שלכם לשימוש בעתיד ... ונוודא שהוא לא הולך לאיבוד עם עדכונים או שינויים במערכת שלכם.

צור ספרייה מוגדרת מראש במודו

1

1) התעסקנו בהגדרות החומר שלנו במשך 30 הדקות האחרונות ומצאנו את תכונות החומר המושלמות המוחלטות עבור רכיב מהדגם שלנו. במקרה זה, נקרא לחומר החדש שלנו 'Pink Fury'.

2

2) אם נעלה לעץ הצללה ונלחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על קבוצת חומרי הכדור שלנו, נקבל תפריט נפתח. בתפריט זה יש פריט שנקרא 'שמור מראש'. קדימה ולחץ על אפשרות זו.

3

3) לאחר לחיצה על 'שמור קביעה מוגדרת מראש', יוצג בפניך תיבת דו -שיח סטנדרטית של שמירה עם אפשרות ליצור מיקום עבור הגדרה קבועה מראש. לשם כך ניצור תיקיה חדשה בשם 'myTestFolder' בשולחן העבודה שלנו. אל תשמור את התיקיה המוגדרת מראש שלך בספריית Modo Assets, מכיוון שאם תשכח שהם נמצאים שם, ייתכן שהם יוסרו עם עדכונים כלשהם למודו או שינויים במערכת שלך. ודא שתיקיית הנכס שלך (ספרייה) נמצאת במקום בטוח בכונן הקשיח שניתן למצוא אותו בקלות. זהו שלב מרכזי לוודא שלא תאבד את ההגדרות היקרות מראש שלך!

נחזור לזה תוך דקה.

4

4) כדי לבדוק את חומר החומר החדש שלנו, אנו יכולים להמשיך ולמחוק את החומר הקיים שלנו בתוך קבוצת חומרי הכדור שלנו, וללחוץ על 'M' לחומר כדי להוסיף קבוצת ברירת מחדל חדשה (אפורה) לכדור שלנו.

5

5) כעת, כאשר יש לנו את הכדור שלנו מוכן ללכת שוב, אנו הולכים לפתוח את הדפדפן המוגדר שלנו ולאתר את החומר החדש שלנו של Pink Fury. עבור לתחתית הרשימה ולחץ על 'הוסף נתיב ..'. מכאן נאתר את ההגדרה החדשה שלנו ב'myTestFolder 'שלנו (או במקרה שלך, תיקיית נכסים במקום בטוח בכונן הקשיח בנפרד מתיקיית נכסי המודו).

6

6) כעת, כשהחומר שלנו מקושר לדפדפן המוגדר שלנו (אם לא, התחל מחדש וודא שהנתיב שלך נכון), נוכל להמשיך ולגרור אותו לקבוצת חומרי הספירה שלנו כדי להחזיר את הזעם הפינק המקורי שלנו. חוֹמֶר.

7

7) אבל עכשיו מה עם הסמל החומר המוגדר מראש שלנו? כרגע הוא אינו מתקשר מהו החומר לשימוש עתידי - הוא פשוט קופסה שחורה.

7b

8) לאחר מכן, אנו הולכים להשתמש בעיבוד כדי ליצור את הסמל המוגדר מראש שלנו. התאם את הגדרות העיבוד שלך כך שגודל תמונת הפלט יהיה 500 × 500 פיקסלים ולחץ על 'עיבוד'.

8

9) כעת חזור לדפדפן המוגדר מראש, ולחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על הסמל הקיים מראש של החומר הקיים עבור החומר Pink Fury שלנו. גלול למטה בתפריט עד שתראה 'החלף סמל בעיבוד אחרון'.

9

10) כעת אמור להיות לך בסיס מוצק ליצירת ספרייה מוגדרת מראש של חומרים מותאמים אישית, שמירה בטוחה על הכונן הקשיח, ובעלי סמלים נרחבים וניתנים להרחבה שיעזרו למצוא אותם שוב. אם אתה מוצא את עצמך עם מספיק הגדרות קבועות מראש שאתה צריך כדי ליצור מספר תיקיות עם תיקיית הספרייה שלך, המשך וחזור על שלב 5 לאחר הארגון.

מְחַבֵּר

סיימון הוא מעצב תעשייתי בברוקלין ועורך מנהל של EVD Media. כשהוא מוצא את הזמן לעצב, המיקוד שלו הוא בסיוע לסטארט -אפים לפתח פתרונות מיתוג ועיצוב למימוש החזון של עיצוב המוצר שלהם. בנוסף לעבודתו ב- Nike וללקוחות שונים אחרים, הוא הסיבה העיקרית לכך שנעשה משהו ב- EvD Media. הוא נאבק פעם על זרוע תנין מאלסקה על הקרקע בידיו החשופות ... כדי להציל את ג'וש.