סטארט-אפ מבוסס מונטריאול עומד לזעזע את עולם האוטומציה העיצובית. אוורור, פלטפורמת בונה מכונות חדשה המבוססת על דפדפן, הושקה היום בגרסת בטא. הם מספקים שוק חברתי של ציוד תעשייתי לרכישה ובונה מכונות תלת מימד עם ספריית רכיבים לבניית ציוד משלך.

הפלטפורמה ובונה מכונות התלת מימד הוא 3% לשימוש בחינם. (החברה מסתמכת על מכירת המוצרים לצורך יצירת הכנסות.) ניתן להיכנס, להתחיל מיד להוסיף חלקים מספרייה של חלקי רכיבים ומרכיבים מוגדרים מראש, תנועה, בקרה וחומרה. הממשק מאפשר שיטת גרור ושחרר והצמדה במקום להרכיב כל סוג של מבנה באמצעות מערכת אילוץ תלת מימדי התואמת AI. ככל שמתווספים חלקים, כל העלות והמשקל מחושבים בזמן אמת ומוצגים על המסך כאשר דרישת המחבר מחושבת אוטומטית.

נוסף על כך, עיצובים המתפרסמים לציבור יכולים לשמש כנקודת מוצא, לשנות או להיות מוגדרים מחדש. ניתן להתחיל עיצובי הרכבה חדשים בשיתוף פעולה, להגדיר הזמנות לשותפי פעולה נוספים או להקים קבוצות פרטיות. הורדה של החלק התלת -ממדי או קובץ הציור התלת -ממדי זמינה לעיצוב לא מקוון והורדה של מכלול התלת -ממד זמינה מתוך בונה המכונות.

vention.io-3d-web-machine-builder-platform-01
ממשק בונה מכונת 3D של Vention עם ספריית גרור ושחרר של חלקים ורכיבים.

כשדיבר עם אטיין לקרואה, מנכ"ל Vention, הוא הסביר כי אין מדובר בתוכנת דוגמנות תלת מימד, אלא בדרך חדשה לגמרי לבניית מכלולים הן למשתמשי CAD מקצועיים והן לא-מקצועיים כאחד.

"התברר לנו שהגבול הבא לעיצוב מכונות מהיר יותר הוא לא כלי עיצוב טובים יותר או חומרה בעלת ביצועים גבוהים יותר, אלא השילוב בין השניים. השקת תוכנית הבטא שלנו היא שלב ראשון לאפשר לשותפים שלנו לחוות עיצוב חדש ולבנות זרימת עבודה שתאיץ את תהליך עיצוב המכונה פי 5 ".

בתוך זה חיסול מוחלט של כל שרטוטים דו -ממדיים או ניהול BOM ידני - הכל קורה באופן אוטומטי - ו- Vention מניע את כל זה תוך התמקדות רבה בבינה מלאכותית הן בבנאי והן בשוק, מערכת שנבנתה ללמידה מתמדת. להלן מה שכוללת גרסת הבטא של פלטפורמת Vention:

  • ספרייה של רכיבי מבנה, תנועה ובקרה.
  • בונה מכונות תלת מימד מבוסס ענן בחינם.
  • אילוצים תלת-ממדיים המאפשרים בינה מלאכותית
  • עלות ומשקל בזמן אמת בסביבת 3D Machine Builder.
  • מחברים אוטומטיים וניהול כתב החומר.
  • גישה לספרייה של עיצובים ציבוריים שנוצרו על ידי משתמשים.
  • הזמנת משתפי פעולה בודדים לעיצוב.
  • יכולת להקים קבוצת עיצוב פרטית.
  • הגשת רעיונות למרכיבים חדשים.
  • הוראות הרכבה מותאמות אישית עם הזמנות רכישה.

החברה קיבלה סבב גיוס שטרם צוין לפני הזרע בהובלתו לברוח ו מיזמים אמיתיים, יחד עם כמה שמות מוכרים בסצנת תוכנות התלת -ממד, ג'ון סטיבנסון, לשעבר מנהל ב- PTC ו- GrabCAD, ורוב סטיבנס, לשעבר מנהל ב- GrabCAD ו- Amazon Robotics.

אני מוקסם מהבונה של מכונות תלת מימד ומהטכנולוגיה שמאחוריו. זהו ממשק הרכבה התלת -ממדי המתקדם ביותר שראיתי, ולדעתי הוא דוגמה מצוינת לשינוי שנראה בפיתוח מוצרים תלת -ממד בשנים הקרובות. היישומים עבור זה נרחבים הרבה מעבר לעיצוב מכונות, אך Vention התחילה עם מיקוד שפוגע במגוון רחב של תעשיות שבהן יש צורך בהתמדה של בניית ציוד מותאם אישית במגזר שאף אחד אחר לא חושב עליו. עקוב אחר החברה הזו והטכנולוגיה שהם מפתחים.

חלק בספרייה עם אפשרות להוסיף לעיצוב שלך, לרכוש, להוריד ולהגיב עליו.
חלק בספרייה עם אפשרות להוסיף לעיצוב שלך, לרכוש, להוריד ולהגיב עליו.

 

vention.io-3d-web-machine-builder-platform-02

מְחַבֵּר

ג'וש הוא מייסד ועורך ב- SolidSmack.com, מייסד ב- Aimsift Inc. ומייסד משותף של EvD Media. הוא עוסק בהנדסה, עיצוב, ויזואליזציה, הטכנולוגיה שגורמת לזה לקרות והתכנים שפותחו סביבו. הוא איש מקצוע מוסמך מ- SolidWorks ומצטיין בנפילה מביכה.