טיפים ל- solidworksזה תמיד מתחיל בשורה. חלק מכם חוצים את הגבול הזה ומשתגעים ממש ומוסיפים עקמומיות גמישה מוחצנת וכאלה. זה בדיוק מה שאנחנו עושים היום ויש אפילו סרטון מתוק להראות לך קצת טכניקה ודרך אחת לעבוד בתוך SolidWorks 2008.

התחל בשורה
מה תוכל ליצור אם תתחיל הכל בשורה? משהו נכון? נראה כמו שאלה מגוחכת, אבל לפעמים אנחנו מסתכלים על יצירת מודלים מנקודות מבט של מטוסים או מכלולים ושוכחים את הפשטות של פשוט להתחיל בקו.

ציור קו זה הוא כנראה הדבר הראשון שעשית בעת לימוד SolidWorks. ואז כשהמוח שלך השתלב באופן סימביוטי בנבכיה של SolidWorks הפכת לרוע טהור ששורש למשהו מדהים. מחזיר אותך אה?

תן לעצמך נקודת מוצא
אני עושה קצת ריהוט ועיצוב תאורה. לפעמים אין לי מושג מאיפה אני צריך להתחיל, אז אני מותחת קו ... וזורקת לזה חבורה עד שזה נראה מגניב. זה כל העניין הקנבס הריק, אבל אם מורידים את השורה הזאת, עוברים כמה תרחישים ויש לי מושג טוב יותר לאן אני רוצה להגיע.

סרטון טוב
הדרך הטובה ביותר להראות על מה אני מדבר היא באמצעות הקסם של הווידאו.

טיפים נוספים
שמור כמה גרסאות שונות
אתה מתחיל בדרך אחת, אבל לאחר שראית את זה הושלם יש לך כמה רעיונות אחרים. בנוסף, יש לך גרסה מרובה להשוויץ.
הגדר כמה תבניות
הוסף כמה מטוסים, הגדר כמה חומרים או הוסף צפיפות חומרים. לפעמים פשוט יותר להתחיל עם ההגדרות כבר.
לקפוץ למעלה ולמטה
גם אתה צריך את התרגיל.

אז מה תוכל ליצור אם תתחיל בשורה?

מְחַבֵּר

ג'וש הוא מייסד ועורך ב- SolidSmack.com, מייסד ב- Aimsift Inc. ומייסד משותף של EvD Media. הוא עוסק בהנדסה, עיצוב, ויזואליזציה, הטכנולוגיה שגורמת לזה לקרות והתכנים שפותחו סביבו. הוא איש מקצוע מוסמך מ- SolidWorks ומצטיין בנפילה מביכה.