יש חמישה דברים שאני רוצה לאחר עיצוב חלק - חלק לעזאזל, מהר מאוד. הדפסת תלת מימד הייתה אמורה להיות הטכנולוגיה המהפכנית שגרמה לכל צרות הייצור שלנו להיעלם, להאיץ את כל התהליך ולהשאיר את המכונאים בעקבות אדי פלסטיק וצחוק תאגידי. DMLS עדיין מחזיק תקוות גדולות עבור רכיבים ברמת ייצור, אולם רבים עדיין מבעירים את הסיגר של חלקי CNC בעיבוד שבבי, מתענגים על הטעם המתוק של שמן מכונות הניתז ממכונת מכונה מרובה צירים – אהההההההההה – ו שֶׁפַע הוא זה שמתכנן להביא את מהירות העיבוד היישר אליך.

ריבוי הוא מהירות CNC

ישנם שני חלקים ל- Plethora שמטרתם להפוך את תהליך העיבוד למהיר יותר ממה שהיה בדרך כלל - תוסף שנותן לך הצעות מחיר בזמן אמת והשירות שנותן לך חלקים מהירים אמיתיים. ביקשנו מניק פינקסטון, מייסד Plethora לתת לנו פירוט על איך מעצב או מהנדס ישתמש בזה?

"התוסף הוא בעצם דרך ליצור אינטראקציה עם ממשק עיבוד ה-CNC שלנו. זה נותן לך משוב על DFM (במיוחד DFM למפעל Plethora) ונותן הצעות מחיר בזמן אמת. כרגע אנחנו מבצעים כרסום CNC של מתכות ופלסטיק", מה שמאפשר לך לעצב חלק בחומרים הנתמכים שלהם (6061-T6, 7075, Acetal/Delrin או Polyethene), לראות מה יעלה לעשות את זה דרך התוספים שלהם ל-CAD ( Inventor ו-SolidWorks), ואז בחר מתי אתה רוצה שהוא יישלח... הכל מתוכנת ה-CAD שלך.

נכון לעכשיו, יש להם את היכולת לספק חלקים קטנים כמו .05 אינץ' x .25 אינץ' x .25 אינץ' וגדולים עד 24 אינץ' x 16 אינץ' x 6 אינץ' במחירים המבוססים על משקל ומורכבות. פשוט בתכונה שלו, אבל הקלה על נקודת כאב ענקית היא האפשרות לשלוח את החלק ישירות למפעל שלהם בלחיצה אחת מהתוכנה - בלי להתעסק עם FTP או Dropbox.

איפה אנחנו רואים את זה כשלון? בשום מקום, אלא אם כבר יש לכם מכונות CNC, מפעיל שמקשיב לכם באוזן הטובה ובלי צבר חלקים. לא ראיתי חנות מכונות כזו מאז התיכון. אפילו עם תמיכה ייעודית בכלי מכונות מקומיים, זה יושב שם למעלה עם האפשרות הנהדרת לקבל הצעות מחיר מיידיות על חלקים וכיצד שינויים במודל התלת מימד משפיעים על כך.

הם בגרסת בטא פרטית, מתכננים לפתוח אותו לאט כדי לקחת על עצמם את עיבוד ההזמנה. זה אומר שעדיף להגיע לשם מוקדם כדי להיות חלק מהכל. עם זאת, ישנן הזדמנויות רבות, עם שלוש תיבות הצטרפות לשליחת הדוא"ל שלך בדף הבית שלהם.

מְחַבֵּר

ג'וש הוא מייסד ועורך ב- SolidSmack.com, מייסד ב- Aimsift Inc. ומייסד משותף של EvD Media. הוא עוסק בהנדסה, עיצוב, ויזואליזציה, הטכנולוגיה שגורמת לזה לקרות והתכנים שפותחו סביבו. הוא איש מקצוע מוסמך מ- SolidWorks ומצטיין בנפילה מביכה.