גילויים

גילויים

דיסקו סולידסמאק הסמאק הוא מה שחסר לך

SolidSmack מסתובב. אתה יודע את זה. כך אנו מתמודדים עם זה ודברים שעלינו לחשוף כדי שתדעו על מה אנו כותבים באים ישירות מלבנו הפועם. אגב, לאף אחד מהאנשים או מהחברות איתם אנו עובדים אין שום אמירה או כוח עריכה לגבי התוכן המתרחש ב- SolidSmack. אנחנו רק רוצים להוציא את זה החוצה.

אירועים בתעשייה

SolidSmack משתתף באירועי תעשייה המתארחים על ידי ספקי תעשיית CAD שונים. לרוב זה כרוך בתשלום דמי כנסים, מלונות ומדי פעם טיסות לאירוע. אם הם לא משלמים על טיסות, אנחנו מנסים להשיג אותם גם עם מחמאות על כלביהם המאושרים. כל פוסט, מאמר או סיקור של האירוע נותר אך ורק ל- SolidSmack ללא כל קלט או עריכה ממארח ​​האירוע או נותני החסות.

מפרסמים

תבחין ב- SolidSmack יש מודעות, הרבה גדולות. כך אנו מממנים את הפעולה הזו ומשלמים על צריכת הדגנים העצומה הנדרשת כדי להוציא תוכן כל כך מדהים. אם אינך רוצה להציג מודעות, צור איתנו קשר ונראה לך את תיבת התרומה המקבלת צ'קים גדולים במיוחד. אבל, ממש כמו המפרסם שלנו, לא תהיה לך שום אמירה על התוכן, העריכה או התמונות המכסות מוצר או שירות (או כמות התוכן האמור על מוצר או שירות כזה). אנחנו אכזריים, אני יודע.

שותפים

מדי פעם נשתף מוצר או שירות באמצעות קישור שותפים. זהו זרם הכנסה נוסף ובתקווה כזה שיוביל אותנו הרחק ממודעות באנר מסיחות דעת. הכוונה שלנו היא לשתף רק מוצרים המחמיאים לתוכן ב- SolidSmack, לעזור לך במה שאתה עושה או בדרך כלל להפוך את החיים למהנים יותר. השימוש בקישורים שותפים אינו קשור לשאלה האם אנו מציגים מוצר או לא; בקיצור, המוצרים מוצגים רק מכיוון שהם עומדים בתקני העריכה. כרגע יש לנו מערכת יחסים מסונפת עם מספר חנויות, כולל: אמזון, Ebay ו- StackCommerce. בבקשה הרגש חופשי ל צור קשר אם ברצונך לוודא אם יש לנו מערכת יחסים מסונפת עם חברה ספציפית.

תוכנה חומרה

מדי פעם, תינתן לנו תוכנה או חומרה לשימוש ולסקירה. לפעמים אנחנו לא צריכים לשלוח אותו בחזרה, לפעמים אנחנו נותנים אותו בתחרות, לפעמים אנחנו זורקים אותו דרך חלון (לא ממש, אבל כן, באמת). התוכנה שאנו מקבלים/בודקים בדרך כלל מסומנת כ'לא למכירה חוזרת '(NFS), כלומר, לא, אני לא יכול למכור אותה לדוד שלך כדי שיוכל לתת לך אותה.

תוהה על משהו? תרגיש חופשי ל צור קשר ותשאל.