תנאים

יעיל: מאי 25, 2018

ברוכים הבאים לאתר solidsmack.com (להלן SolidSmack). SolidSmack והאתרים הקשורים אליה מספקים לך את השירות, הידע, המוצרים והמידע שלך בכפוף לתנאים הבאים. אם אתה מבקר באתר זה או באתרים קשורים, אתה מסכים לתנאים אלה. אנא קרא אותם בעיון.

פרטיות
עיין ב מדיניות הפרטיות , שגם מסדיר את הביקור שלך באתר שלנו, כדי להבין את השיטות שלנו.

תקשורת אלקטרונית
כאשר אתה מבקר ב- SolidSmack או שולח לנו הודעות דוא"ל, אתה מתקשר איתנו באופן אלקטרוני. אתה מסכים לקבל מאתנו הודעות אלקטרוניות. אנו נצור איתך קשר בדוא"ל או באמצעות פרסום הודעות באתר זה. אתה מסכים כי כל ההסכמים, ההודעות, הגילויים ותקשורת אחרת שאנו מספקים לך באופן אלקטרוני עומדים בכל דרישה משפטית שהתקשורת הזו תהיה בכתב.

זכויות יוצרים
כל התוכן הכלול באתר זה, כגון טקסט, גרפיקה, לוגו, אייקוני לחצנים, תמונות, קטעי שמע, הורדות דיגיטליות, אוספי נתונים ותוכנות, הם רכושם של SolidSmack או ספקי התוכן שלה ומוגנים על ידי חוקי זכויות יוצרים בינלאומיים. אוסף כל התכנים באתר זה הוא קניינה הבלעדי של SolidSmack, בעל זכויות יוצרים על אוסף זה על ידי SolidSmack, ומוגן על ידי חוקי זכויות יוצרים בינלאומיים.

סימנים מסחריים
אין להשתמש בסימני מסחר ובשמלת מסחר של SolidSmack בקשר עם כל מוצר או שירות שאינם שייכים ל- SolidSmack, בכל צורה שעשויה לגרום לבלבול בקרב הלקוחות, או בכל דרך הפוגעת או מכפישה את SolidSmack. כל סימני המסחר האחרים שאינם בבעלות SolidSmack או חברות הבת שלה המופיעים באתר זה הינם רכושם של בעליהם המתאימים, אשר עשויים להיות קשורים אליהם, מחוברים אליהם או בחסותם של SolidSmack או האתרים הנלווים אליה.

רישיון גישה לאתר
SolidSmack מעניקה לך רישיון מוגבל לגישה ולעשות שימוש אישי באתר זה ולא להורדה (מלבד מטמון דפים) או לשנות אותו, או כל חלק ממנו, למעט בהסכמה מפורשת בכתב של SolidSmack. רישיון זה אינו כולל כל מכירה חוזרת או שימוש מסחרי באתר זה או בתוכנו: כל איסוף ושימוש ברשימות מוצרים, תיאורים או מחירים: כל שימוש נגזר באתר זה או בתוכנו: הורדה או העתקה של פרטי חשבון עבור תועלת של סוחר אחר: או כל שימוש בכריית נתונים, רובוטים או כלים לאיסוף נתונים וחילוץ דומים. אין לשכפל, לשכפל, להעתיק, למכור, למכור, למכור, לבקר או לנצל באופן אחר כל אתר או חלק כלשהו של אתר זה לכל מטרה מסחרית ללא הסכמה מפורשת בכתב של SolidSmack. אינך רשאי למסגר או להשתמש בטכניקות מסגור כדי לצרף סימני מסחר, לוגו או מידע קנייני אחר (כולל תמונות, טקסט, פריסת עמודים או טופס) של SolidSmack ושל מקורבינו ללא הסכמה מפורשת בכתב ומפורשת. אינך רשאי להשתמש בכל מטא תגים או ב"טקסט מוסתר "אחר שמשתמש בשם או בסימני מסחר של SolidSmacks ללא הסכמה מפורשת בכתב של SolidSmack. כל שימוש לא מורשה מסיים את ההרשאה או הרישיון שניתן על ידי SolidSmack. ניתנת לך זכות מוגבלת, ניתנת לביטול ולא בלעדית ליצירת היפר-קישור לדף הבית של SolidSmack כל עוד הקישור אינו מציג את SolidSmack ואתרים נלווים או את המוצרים או השירותים שלהם בכזב, מטעה, גנאי, או עניין פוגעני אחרת. אינך רשאי להשתמש בכל לוגו של SolidSmack או גרפיקה קניינית או סימן מסחרי אחר כחלק מהקישור ללא אישור מפורש בכתב.

חשבון המינוי שלך
אם אתה משתמש באתר זה או באתרים משויכים, ייתכן שיש לך חשבון חברות. אתה אחראי לשמור על סודיות החשבון והסיסמה שלך ועל הגבלת הגישה למחשב שלך, ואתה מסכים לקבל אחריות על כל הפעילויות המתרחשות תחת חשבונך או סיסמתך. אם אתה מתחת לגיל 18, תוכל להשתמש באתר שלנו רק במעורבות של הורה או אפוטרופוס. SolidSmack ומקורביה שומרים לעצמם את הזכות לסרב לשירות, לסיים חשבונות, להסיר או לערוך תוכן, או לבטל הזמנות לפי שיקול דעתם הבלעדי.

הערות, מיילים ותוכן אחר
המבקרים רשאים לפרסם הערות ותכנים אחרים: ולהגיש הצעות, רעיונות, הערות, שאלות או מידע אחר, כל עוד התוכן אינו חוקי, מגונה, מאיים, משמיץ, חודר לפרטיות, פגיעה בזכויות קניין רוחני או פוגע באופן אחר. לצדדים שלישיים או מעוררי התנגדות ואינו מורכב או מכיל וירוסי תוכנה, קמפיינים פוליטיים, שידול מסחרי, מכתבי שרשרת, דיוורים המוניים או כל סוג של "דואר זבל". אינך רשאי להשתמש בכתובת דואר אלקטרוני כוזבת, להתחזות לאדם או לישות כלשהי, או להטעות בדרך אחרת לגבי מקור הכרטיס או תוכן אחר. SolidSmack שומרת לעצמה את הזכות (אך לא את החובה) להסיר או לערוך תוכן כזה, אך אינה בודקת תוכן שפורסם באופן קבוע. אם אתה מפרסם תוכן או שולח חומר, אלא אם כן אנו מציינים אחרת, אתה מעניק ל- SolidSmack ולשותפיו זכות בלתי בלעדית, ללא תמלוגים, לתמיד, בלתי ניתנת לביטול, וברישיון משנה מלא לשימוש, לשכפל, לשנות, להתאים, לפרסם , לתרגם, ליצור יצירות נגזרות מ, להפיץ ולהציג תוכן כזה ברחבי העולם בכל מדיה. אתה מעניק ל- SolidSmack ולשותפיו ולבעלי רישיונות המשנה את הזכות להשתמש בשם שאתה שולח בקשר לתכנים כאלה, אם הם בוחרים בכך. אתה מצהיר ומתחייב כי אתה הבעלים או השולט בכל הזכויות על התוכן שאתה מפרסם: שהתוכן מדויק: שהשימוש בתוכן שאתה מספק אינו מפר מדיניות זו ולא יגרום לפגיעה באף אדם או ישות: וכי תשפה את SolidSmack או מקורביה על כל הטענות הנובעות מתוכן שאתה מספק. ל- SolidSmack יש את הזכות אך לא החובה לפקח ולערוך או להסיר כל פעילות או תוכן. SolidSmack לא לוקחת אחריות ולא לוקחת אחריות על כל תוכן שפורסם על ידך או על ידי צד שלישי כלשהו.

סיכון להפסד
במקרים בהם פריטים או חברות דיגיטליות נרכשים באמצעות SolidSmack או אתרים קשורים, רכישות אלה מתבצעות על פי אישור דוא"ל. זה בעצם אומר שהסיכון לאובדן וכותרות לפריטים כאלה עובר אליך עם שליחת הדוא"ל.

כתב ויתור על אחריות והגבלת אחריות אתר זה ניתן על ידי SOLIDSMACK על בסיס "כפי שהוא" ו"כפי שזמין ". SOLIDSMACK לא מציגה כל ייצוג או אחריות מכל סוג שהוא, מפורש או משתמע, בכל הנוגע להפעלת האתר או המידע, התוכן, החומרים או המוצרים הכלולים באתר זה. אתה מסכים באופן מפורש כי השימוש שלך באתר זה נמצא בסיכון הבלעדי שלך. להלכה המותרת על פי חוק החל, סולמדיאק מסייג כל אחריות, מפורשת או משתמעת, כולל, אך לא מוגבלת, אחריות משתמעת של סחירות והתאמה לפרטיות מסוימת. SOLIDSMACK אינה מתחייבת כי האתר הזה, השרתים שלו או הדואר האלקטרוני שנשלח מ- Solidsmack הם ללא וירוסים או רכיבים מזיקים אחרים. SOLIDSMACK לא תהיה אחראית לנזקים כלשהם הנובעים משימוש באתר זה, לרבות, אך לא מוגבלים לנזקים ישירים, עקיפים, מקריים, תקיפים ועקביים. חוקי מדינה מסוימים אינם מאפשרים הגבלות על אחריות משתמעת או על אי הכללה או הגבלה של נזקים מסוימים. אם חוקים אלה חלים עליך, ייתכן שחלק או כל התלונות לעיל, אי הכללות או הגבלות לא יחולו עליך, וייתכן שיש לך זכויות נוספות.

החוק החל
כשאתה מבקר ב- SolidSmack, אתה מסכים שחוקי ארצות הברית של אמריקה, ללא התייחסות לעקרונות של ניגוד חוקים, ינהלו תנאי שימוש אלה וכל מחלוקת מכל סוג שהוא שעלולה להתעורר בינך לבין SolidSmack או האתרים הנלווים לה.

מחלוקות
כל מחלוקת המתייחסת בכל דרך לביקור שלך ב- SolidSmack, למידע הנצרך או למוצרים שנרכשו באמצעות SolidSmack תוגש לבוררות חסויה בטקסס, ארצות הברית של אמריקה, פרט לכך, במידה שהפרת או איימת על הפרה בכל דרך שהיא. זכויות הקניין הרוחני של SolidSmack, SolidSmack עשויה לבקש סעד או הוראה מתאימה אחרת בכל מדינה או בית משפט פדרלי במדינת טקסס, ארצות הברית של אמריקה, ואתה מסכים לסמכות שיפוט ולכל מקום בלעדי בבתי משפט כאלה. בוררות לפי הסכם זה תתנהל על פי הכללים הנהוגים אז של איגוד הבוררות האמריקאי. פסק הבוררים יהיה מחייב וניתן להזין אותו כפסק דין בכל בית משפט בעל סמכות שיפוט. ככל שניתן על פי החוק החל, אין לצרף כל בוררות לפי הסכם זה לבוררות בה מעורבים כל גורם אחר הכפוף להסכם זה, בין אם באמצעות הליכי בוררות ייצוגית ובין אם בדרך אחרת.

מדיניות האתר, שינוי וחוסר היציבות
אנא עיין במדיניות אחרת שלנו, כגון מדיניות המשלוח והחזרות שלנו, המפורסמת באתר זה. מדיניות זו קובעת גם את הביקור שלך ב- SolidSmack. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים באתר, במדיניות ובתנאי השימוש הללו בכל עת. אם כל אחד מהתנאים הללו ייחשב כבלתי חוקי, בטל או מסיבה כלשהי שאינו ניתן לאכיפה, תנאי זה ייחשב כניתק לניתוק ולא ישפיע על תוקפו ואכיפותו של כל תנאי שנותר.

שאלות
שאלות בנוגע לתנאים וההגבלות שלנו, למדיניות הפרטיות או לחומרים אחרים הקשורים למדיניות ניתן לפנות לצוות התמיכה שלנו על ידי לחיצה על "צור קשר" שלח לנו דוא"ל בכתובת: info@www.solidsmack.com