Adam O'Hern EvD Media telah menjaga kami cadjunkie ahli sibuk dengan siri tutorial SolidWorks terbarunya yang berpusat di sekitar mengembangkan produk dari awal dengan pertimbangan untuk bekerja dalam pasukan jurutera, pereka grafik, dan tentu saja, pereka industri. Apa cara yang lebih baik untuk memulakan bulan pertama tahun baru daripada dengan beberapa pendidikan model baru?

Siri Kawalan Jauh SolidWorks

Dalam siri ini, anda akan menggunakan sistem pembesar suara kawalan jauh fiksyen. Yang paling penting, kami akan menekankan cara anda boleh bekerjasama dengan banyak orang dari data kejuruteraan hingga perincian grafik dan memasukkan semuanya ke dalam reka bentuk akhir yang boleh dikilangkan.

11

21

31

41

51

61

71

81

Pastikan untuk melihat semua video percuma yang kami ada cadjunkie- dan jika anda benar-benar merasakan tarikan, teruskan ke arah kami Halaman keahlian premium.

Pengarang

Simon adalah pereka industri yang berpusat di Brooklyn dan Editor Urusan EVD Media. Ketika dia menemui masa untuk merancang, fokusnya adalah untuk membantu para pemula mengembangkan penyelesaian penjenamaan dan reka bentuk untuk merealisasikan visi reka bentuk produk mereka. Sebagai tambahan kepada pekerjaannya di Nike dan pelbagai pelanggan lain, dia adalah sebab utama segala sesuatu dilakukan di EvD Media. Dia pernah bergulat buzzard buaya Alaskan ke tanah dengan tangan kosong ... untuk menyelamatkan Josh.