Sebagai pereka bentuk, jurutera atau pembuat, bagaimanakah anda dapat mengikuti perkembangan dalam industri yang secara konsisten terganggu oleh "Wajah Baharu" dan mencipta keseluruhan perniagaan dalam sekelip mata? Memandangkan produk datang ke pasaran lebih pantas berbanding sebelum ini, apakah strategi terbaik untuk meletakkan diri anda dalam ekonomi global kreatif yang semakin kompetitif? Bagaimanakah anda boleh memanfaatkan masa depan Membuat dan menggunakan teknologi baharu ini untuk kelebihan anda?

Forum Inovasi AU2012 | Masa Depan Membuat

Dalam Forum Inovasi Universiti Autodesk 2012 ini, tetamu termasuk Jay Rogers (Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas Motor Tempatan), Mark Hatch (Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Maya), Jason Martin dan Patrick Triato (Pereka, Zooka Soundbar), dan yang lain membincangkan spektrum gangguan dan membolehkan teknologi yang membolehkan produk pergi ke pasaran dengan lebih pantas dan lebih murah berbanding sebelum ini:

Jay Rogers, Presiden, Ketua Pegawai Eksekutif & Pengasas Bersama, Local Motors


"Saya berada di tahun lima dalam pengembaraan seratus tahun untuk mengubah bentuk kereta."

“Terdapat tiga aliran pendapatan yang menyokong perniagaan kami. Kami membuat alat dan perkhidmatan dan kami menjual produk.”

"Kami pernah berkongsi maklumat seperti [imej kertas] ini, tetapi hari ini kami boleh berkongsi imej seperti [model 3D] ini."

“Hari ini, seseorang dari seluruh dunia boleh memahami cara membuatnya [reka bentuk anda]. Dan itu adalah perbezaan asas antara pembelajaran dan pembuatan hari ini dan pembuatan dan pembelajaran semalam.”

"British mengambil masa 200 tahun untuk datang melalui revolusi perindustrian mereka, Amerika mengambil masa 50 tahun, China mengambil masa 10 tahun dan individu boleh mengambilnya semula dalam satu tahun."

“Apabila seseorang memberitahu anda ia idea yang bagus, kemungkinan besar ia sudah pun dilakukan. Apabila seseorang berkata ia adalah idea yang tidak baik, pada masa itulah roda harus mula berputar. Kerana ia mungkin hebat.”

“Kami tidak mencari purata bilangan reka bentuk; kami sedang mencari bolt tiba-tiba untuk masalah. Kami dapati sesuatu yang sangat menarik dan berpolarisasi.”

Ash Notaney, Naib Presiden Produk & Inovasi, Project Frog


“Sebarang perbincangan mengenai masa depan harus dimulakan dengan bercakap tentang trend. Di New York sekarang, anda mempunyai 1 Pusat Dagangan Dunia dalam pembinaan. Ia adalah bentuk dan saiz yang sama, kira-kira, seperti Bangunan Empire State dan ia bercakap lebih lama lagi untuk dibina. Adakah itu benar-benar masa depan?”

“Begitu banyak kos pembinaan adalah dalam overhed. Lebih daripada 70% kos pembinaan tidak cekap dan itulah peluangnya.”

“Ia bermula dengan mempunyai kit alat bahagian dan setiap bahagian ini sangat, sangat terperinci. Komponen untuk bangunan dibuat di luar tapak. Mereka datang rata padat di atas trak dan mereka diletakkan di tempatnya dengan kren. Kami kemudian mempunyai seseorang di tapak yang mengatur masa segala-galanya hingga ke detik dan kemudian kami berusaha untuk melihat bagaimana kami boleh meningkatkan kecekapan."

Jason Martin, Ketua Pegawai Eksekutif, dan Patrick Triato, Pereka Utama, Audio Karbon


“Ada kuat dan kemudian lebih kuat. Kami lebih kuat.”

"Dari konsep ke rak, ia adalah kira-kira tujuh bulan."

“Sentiasa cuba mencipta semula diri anda. Tanya diri anda – apakah perkara besar seterusnya? Itulah cara untuk menentukan kategori baharu.”

Mark Hatch, Ketua Pegawai Eksekutif, TechShop


“Saya seorang revolusioner profesional, sebagai revolusioner profesional tugas saya adalah untuk merekrut dan meradikalisasi. Anda sedang melihat revolusi di depan mata anda dan saya berharap anda akan menyertai revolusi.”

"Menggunakan apa yang anda baru dengar daripada panel ini, apakah yang akan dibuat oleh syarikat anda?"

“Saya pernah bekerja dalam pembangunan produk baharu dan ia akan mengambil masa yang lama untuk mengeluarkan sesuatu. Tidak lagi."

“Apa yang diperlukan hanyalah satu tindakan kecil untuk menyertai revolusi. Jadi, apa yang saya mahu anda lakukan ialah memberikan satu hadiah untuk keluarga atau rakan anda pada Krismas ini dan anda akan menjadi sebahagian daripada revolusi.”

Mickey McManus, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif, Reka Bentuk MAYA


“Kami mengeluarkan lebih banyak pemproses dalam setahun, daripada kami boleh menanam bijirin beras. Lebih 10 bilion pemproses dan jumlah itu semakin meningkat.”

“Alam semula jadi boleh mengajar kita sesuatu. Anda adalah sistem maklumat yang kompleks dalam hak anda sendiri.”

“Ia adalah peluang besar untuk kerumitan, bahayanya bukan kerumitan, ia adalah malignan
kerumitan.”

“Saya bimbang kita mungkin mengalami krisis kreativiti pada masa hadapan. Saya tidak tahu sama ada kami melabur dalam perkara yang betul untuk anak-anak kami.”

"Masa depan adalah mengenai kreativiti dan ketangkasan."

Pengarang

Simon adalah pereka industri yang berpusat di Brooklyn dan Editor Urusan EVD Media. Ketika dia menemui masa untuk merancang, fokusnya adalah untuk membantu para pemula mengembangkan penyelesaian penjenamaan dan reka bentuk untuk merealisasikan visi reka bentuk produk mereka. Sebagai tambahan kepada pekerjaannya di Nike dan pelbagai pelanggan lain, dia adalah sebab utama segala sesuatu dilakukan di EvD Media. Dia pernah bergulat buzzard buaya Alaskan ke tanah dengan tangan kosong ... untuk menyelamatkan Josh.