Biasanya, ketika saya bercakap dengan seseorang mengenai sayur-sayuran, ini adalah untuk membuat tempat tidur hijau dengan daun, kaedah untuk menjahit wortel dan alat rusuhan kacang polong atau lokasi praktikal untuk pengedar jus bit. Tetapi anda harus MENGUMPULKAN sayuran anda terlebih dahulu sebelum melakukan usaha menarik seperti itu.

Morgan Morey, seorang tukang emas yang bersejarah dari Isle of Wright, keluar dari kehebatan kreatifnya seperti perhiasan dan reka bentuk patung yang luar biasa untuk membuat pemasangan dinding akuaponik yang praktikal, namun artif. Yang terbaik, MODULAR dan menyajikan pelbagai fungsi.

Tin semua mudah dikeluarkan untuk berfungsi sebagai periuk individu. Sistem ini akan mudah disesuaikan untuk penyediaan tanaman individu kerana setiap timah dapat diisi dengan media penanaman yang berbeza. Sebaik-baiknya air setelah melewati sistem menjadi bersih dan segar untuk ikan. "

Saya telah meneroka idea untuk membuat sistem pakan ikan akuarium, dan ini adalah satu kaedah yang sangat menarik. Cetakan satu bahagian yang, dengan tambahan penyambung paip, menghubungkan dan mengalirkan air ke sebilangan kuantiti bahagian tanaman. Mereka boleh digunakan secara individu atau terpisah dan memegang tin timah standard. Cuba fikirkan, anda boleh menanam seluruh dinding rosemary, atau thyme, atau bunga untuk dipetik setiap pagi dan membawa anda rakan sekerja anda yang indah.sistem dinding akuaponik modular

Saya tidak sabar untuk mencetak ini, menyesuaikannya, mengubahnya dan melihat bagaimana ia berfungsi di meja. Satu perkara yang saya rasa perlu adalah alat dasar, dinding atau tangki, dan lampiran atas bergantung pada ketinggian dan berat badan - Dinding bayam 12 kaki penuh akan sedikit berat ... Saya mungkin memerlukan lebih banyak tangki ikan.

Anda boleh muat turun model di MyMiniFactory. (Bonus! Lihat karya Morgan yang lain. Dia mempunyai banyak patung Overwatch dan beberapa barang kemas yang BENAR-BENAR. Lihatlah disini!)

Ada model yang anda fikir semua orang perlukan? Kongsi pautan dan perincian dengan kami di sini!

Pengarang

Josh adalah pengasas dan editor di SolidSmack.com, pengasas di Aimsift Inc., dan pengasas bersama EvD Media. Dia terlibat dalam bidang kejuruteraan, reka bentuk, visualisasi, teknologi mewujudkannya, dan kandungan yang dikembangkan di sekitarnya. Dia adalah SolidWorks Certified Professional dan cemerlang dalam jatuh canggung.