Pendedahan

PENDEDAHAN

Disco solidsmack the smack adalah apa yang anda kekurangan

SolidSmack berkeliling. Kamu tahu perkara itu. Inilah cara kami menangani perkara itu dan perkara yang perlu kami dedahkan agar anda tahu apa yang kami tulis datang langsung dari hati kami yang berdegup kencang. Ngomong-ngomong, tidak ada orang atau syarikat yang bekerjasama dengan kami yang mempunyai suara atau editorial atas kandungan yang terdapat di SolidSmack. Kami hanya mahu mendapatkannya di luar sana.

Acara industri

SolidSmack menghadiri acara industri yang dihoskan oleh pelbagai vendor industri CAD. Ini paling sering melibatkan mereka membayar yuran persidangan, hotel dan kadang-kadang penerbangan ke acara tersebut. Sekiranya mereka tidak membayar untuk penerbangan, kami juga berusaha memuji mereka tentang anjing-anjing mereka yang kelam. Sebarang catatan, artikel atau liputan acara diserahkan kepada SolidSmack tanpa input atau penyuntingan dari tuan rumah atau penaja acara.

Pengiklan

Anda akan melihat SolidSmack mempunyai iklan, banyak dari yang besar. Begitulah cara kami membiayai operasi ini dan membayar pengambilan bijirin yang sangat besar yang diperlukan untuk mengeluarkan kandungan yang luar biasa itu. Sekiranya anda tidak mempunyai iklan, hubungi kami dan kami akan menunjukkan kotak sumbangan yang menerima cek yang sangat besar. Tetapi, sama seperti pengiklan kami, anda tidak akan mengatakan apa-apa dalam kandungan, editorial atau gambar yang merangkumi produk atau perkhidmatan (atau jumlah kandungan tersebut mengenai produk atau perkhidmatan tersebut). Kami kejam, saya tahu.

Affiliate

Kami sesekali akan berkongsi produk atau perkhidmatan melalui pautan afiliasi. Ini adalah aliran pendapatan tambahan dan diharapkan dapat membawa kita menjauhkan diri dari banyak iklan sepanduk yang mengganggu. Tujuan kami adalah untuk hanya berkongsi produk yang memuji kandungan di SolidSmack, membantu anda dengan apa yang anda lakukan atau secara amnya menjadikan hidup lebih menyeronokkan. Penggunaan pautan afiliasi tidak ada kaitan dengan sama ada kita memaparkan produk atau tidak; secara ringkasnya, produk ditampilkan hanya kerana memenuhi standard editorial. Kami kini mempunyai hubungan afiliasi dengan beberapa kedai termasuk: Amazon, Ebay dan StackCommerce. Jangan ragu untuk hubungi kami jika anda ingin mengesahkan sama ada kami mempunyai hubungan afiliasi dengan syarikat tertentu.

Perisian / Perkakasan

Kadang-kadang, kita akan diberi perisian atau perkakasan untuk digunakan dan ditinjau. Kadang-kadang kita tidak perlu menghantarnya kembali, kadang-kadang kita menyerahkannya dalam peraduan, kadang-kadang kita membuangnya melalui tingkap (tidak begitu, tapi ya, benar-benar). Perisian yang kami terima / ulas biasanya dilabel 'bukan untuk dijual kembali' (NFS), yang bermaksud, tidak, saya tidak dapat menjualnya kepada paman anda sehingga dia dapat memberikannya kepada anda.

Tertanya-tanya tentang apa-apa? Rasa bebas untuk hubungi kami dan bertanya.