Polisi Laman Web

Berkesan: Boleh 25, 2018

EVD Media, LLC, laman web dan subdomainnya ("kami", "kami", atau "Syarikat"), dan kami di SolidSmack, sangat menghormati privasi anda dan berkomitmen untuk menjaga privasi anda semasa dalam talian di solidsmack.com. Berikut ini dinyatakan bagaimana kami mengumpulkan dan menyebarkan maklumat untuk laman web ini.

Maklumat Apa yang Kami Kumpulkan?
Kami meminta dan / atau memproses data dari anda ketika anda mengunjungi dan melakukan tindakan di laman web kami. Berikut ini adalah data yang kami minta dan / atau proses untuk berbagai tindakan yang anda lakukan di laman web.

Semasa menghubungi kami atau melanggan buletin e-mel di laman web kami, anda mungkin diminta untuk memberikan:

  • Nama
  • Alamat E-mail

Semasa memesan produk, maklumat tambahan mungkin termasuk:

  • Alamat Pengebilan / Penghantaran
  • Maklumat kad kredit

Maklumat lain yang dapat diambil secara automatik semasa mengunjungi laman web kami atau menghantar borang termasuk:

  • Alamat IP
  • Negara
  • Waktu lawatan dan / atau masa penghantaran borang
  • Data lain yang dapat mengenal pasti anda secara langsung atau tidak langsung

Apa Asas Undang-undang yang Kami Miliki untuk Memproses Data Anda?
Memproses data peribadi anda memerlukan asas undang-undang. Pemprosesan data anda hanya dilakukan apabila perlu untuk memberikan maklumat yang relevan untuk tujuan yang dinyatakan. Tujuan ini merangkumi:

  • Memberi komunikasi melalui e-mel mengenai berita yang disiarkan di laman web SolidSmack
  • Memberi maklumat melalui e-mel mengenai produk yang dibeli melalui laman web SolidSmack
  • Memberi komunikasi melalui e-mel dalam bentuk tawaran khas dan promosi acara
  • Memberi perkhidmatan dan sokongan berterusan

Asas undang-undang yang paling utama untuk memproses data peribadi anda adalah:

  • Apabila anda memberikan persetujuan
  • Apabila kita mengejar kepentingan yang sah
  • Apabila kami telah membuat kontrak dengan anda
  • Apabila kita mempunyai kewajiban atau syarat undang-undang

RSS FEED DAN EMAIL UPDATE
Sekiranya pengguna ingin melanggan feed RSS melalui kemas kini e-mel, kami meminta maklumat hubungan, seperti nama dan alamat e-mel. Ini selalu menjadi operasi opt-in di mana anda memberikan e-mel dan nama anda melalui pilihan langganan di laman web. Anda boleh menyisih dari komunikasi ini pada bila-bila masa dengan menggunakan pautan berhenti berlangganan di bahagian bawah komunikasi e-mel atau dengan menghantar e-mel ke privacy@solidsmack.com.

LOG, STAT, DAN ANALISA
Seperti kebanyakan laman web, kami menggunakan analitik berasaskan web - khususnya Analitis Google. Ini menyimpan maklumat seperti alamat protokol internet (IP), jenis penyemak imbas, laman web rujukan, halaman keluar dan dikunjungi, platform yang digunakan, cap tarikh / masa, klik pautan dan mengumpulkan maklumat demografi yang luas untuk penggunaan agregat. Walaupun ini mengumpulkan banyak maklumat, tidak ada yang terkait dengan data yang dapat dikenal pasti secara peribadi. dan semua data pengguna dan acara ditetapkan untuk tamat selepas 38 bulan.

COOKIES
Kuki adalah sekeping data yang tersimpan di komputer pengguna yang terikat dengan maklumat mengenai pengguna. Laman web SolidSmack menggunakan kuki untuk mengumpulkan data dan lalu lintas melalui proses pembelian. Tidak ada data peribadi yang dikumpulkan. Maklumat ini disampaikan kepada laporan analitik dan digunakan untuk memantau lalu lintas laman web dan pembelian yang telah selesai.

Kami telah melaksanakan perkara-perkara berikut:

  • Pemasaran semula dengan Analitis
  • Laporan Impression Rangkaian Paparan Google
  • Demografi dan Kepentingan Laporan
  • Facebook Pixel
  • Perkhidmatan bersepadu yang memerlukan Analytics mengumpulkan data melalui kuki iklan dan pengecam tanpa nama

Kami, bersama dengan vendor pihak ketiga (seperti Google), menggunakan kuki pihak pertama (seperti kuki Analitis Google) dan kuki pihak ketiga (seperti kuki iklan Google) atau pengecam pihak ketiga yang lain untuk mengumpulkan data mengenai interaksi pengguna dengan tayangan iklan dan fungsi perkhidmatan iklan lain yang berkaitan dengan laman web kami. Penting untuk diperhatikan bahawa, walaupun kita tidak menggunakan iklan Google, data analisis laman web mempunyai kemungkinan digunakan oleh mereka.

Untuk membersihkan kuki anda, lihat ini arahan. Anda juga boleh memilih untuk tidak menggunakan penyemak imbas ini tambahan.

PAUTAN
Laman web ini mengandungi pautan ke laman web lain. Perlu diketahui bahawa kami tidak bertanggungjawab terhadap amalan privasi laman web lain ini. Kami mencadangkan pengguna mengetahui perkara ini semasa mereka meninggalkan SolidSmack dan membaca pernyataan privasi setiap laman web yang mengumpulkan maklumat peribadi. Pernyataan privasi ini hanya berlaku untuk maklumat yang dikumpulkan oleh SolidSmack.

PENDEDAHAN AFFILIASI
SolidSmack adalah peserta dalam Program Associates Amazon Services LLC, program periklanan afiliasi yang direka untuk menyediakan cara bagi laman web untuk mendapatkan bayaran iklan dengan mengiklankan dan menghubungkan ke Amazon.com. Ini bermaksud bahawa SolidSmack dapat memperoleh komisen apabila pengunjung membeli item dari Amazon.com, setelah mengklik pautan rujukan dari solidsmack.com.

PENGIKLAN
SolidSmack tidak menggunakan iklan paparan langsung atau pihak ketiga melalui iklan sepanduk. Tidak ada syarikat luar yang digunakan untuk memaparkan iklan di laman web ini dan, oleh itu, tidak ada kuki untuk melacak maklumat anda dan / atau aktiviti yang ditetapkan oleh syarikat atau platform pengiklanan luar. Kami menerbitkan kandungan yang ditaja (aka iklanorial, kandungan berbayar, atau kandungan asli) yang mungkin mengandungi pautan ke laman web luaran. Dengan ini, kami dapat memberikan pautan penjejakan untuk menunjukkan dari mana asalnya klik. Walau bagaimanapun, tidak ada data peribadi yang dihantar dan kami tidak memberikan data peribadi atau akses ke mana-mana data peribadi pelanggan SolidSmack.

Adakah Kami Memindahkan Data Peribadi ke Luar Negara?
Kami tidak menjual, memperdagangkan, atau memindahkan maklumat peribadi anda kepada pihak luar. Ini tidak termasuk pihak ketiga yang dipercayai yang membantu kami dalam mengendalikan laman web kami, menjalankan perniagaan kami, atau melayani anda, selagi pihak tersebut bersetuju untuk merahsiakan maklumat ini. (contohnya adalah perkhidmatan yang kami gunakan untuk menghantar e-mel.) Kami juga dapat memberikan maklumat anda apabila kami percaya bahawa pelepasan itu sesuai untuk mematuhi undang-undang, menegakkan dasar laman web kami, atau melindungi hak, harta benda, atau keselamatan kami atau orang lain.

Sekiranya anda menggunakan laman web kami dari negara selain negara di mana SolidSmack berada, komunikasi anda dengan kami boleh mengakibatkan pemindahan data peribadi anda melintasi sempadan antarabangsa. Juga, semasa anda menghubungi kami atau memulakan sembang, kami mungkin memberi anda sokongan dari lokasi di luar negara asal anda. Dalam kes ini, data peribadi anda dikendalikan mengikut Dasar Privasi ini.

Hak Anda
Anda pada bila-bila masa berhak untuk diberitahu tentang data peribadi mengenai anda yang kami proses, tetapi dengan pengecualian perundangan tertentu. Anda juga berhak membantah pengumpulan dan pemrosesan lebih lanjut data peribadi anda termasuk pembuatan profil / membuat keputusan automatik. Selanjutnya, anda berhak untuk membetulkan, menghapus, atau menyekat data peribadi anda. Lebih-lebih lagi, anda berhak menerima maklumat mengenai anda yang telah anda berikan kepada kami, dan hak untuk menyampaikan maklumat ini kepada pengawal data lain (data portabiliti).

Penghapusan Data Peribadi
Anda mempunyai hak untuk menghapuskan. Kami akan memadamkan data peribadi anda apabila tidak perlu lagi memprosesnya berkaitan dengan satu atau lebih tujuan yang dinyatakan di atas. Secara amnya, kami akan menyimpan data terkini yang disediakan sehingga jangka masa 38 bulan selepas aktiviti terakhir anda di laman web.

Walau bagaimanapun, data mungkin diproses dan disimpan untuk jangka masa yang lebih lama untuk memberi anda maklumat mengenai pesanan dan perkhidmatan, dan / atau bagi kami untuk meningkatkan perkhidmatan.

Anda boleh meminta maklumat anda dihapus dengan menghubungi privacy@solidsmack.com dan kami akan menghapus maklumat peribadi yang dimilikinya mengenai anda (melainkan jika kami perlu menyimpannya untuk tujuan yang dinyatakan dalam Dasar Privasi ini).

Perubahan kepada Polisi Privasi kami
Sekiranya kami memutuskan untuk mengubah dasar privasi kami, kami akan memposting perubahan tersebut di halaman ini, mengirim e-mel yang memberitahu anda tentang perubahan, dan / atau mengemas kini tarikh pengubahsuaian kebijakan privasi di sini.

Terma dan Syarat
Sila kunjungi bahagian Terma dan Syarat kami yang menetapkan penggunaan, penafian, dan batasan tanggungjawab yang mengatur penggunaan laman web kami di https://www.solidsmack.com/terms/.

Hubungi dan Aduan
Sekiranya anda adalah penduduk Kawasan Ekonomi Eropah (EEA) dan yakin kami menyimpan data peribadi anda tertakluk kepada Peraturan Perlindungan Data Umum (GDPR), anda boleh mengarahkan pertanyaan atau aduan kepada Penguasa Perlindungan Data Nasional (DPA):

Cari DPA Kebangsaan anda

Sekiranya anda ingin membuat banding terhadap pemprosesan data peribadi anda atau jika anda mempunyai pertanyaan mengenai dasar privasi ini,  Hubungi Kami atau emel kami di privacy@solidsmack.com.