Terma dan Syarat

Berkesan: Boleh 25, 2018

Selamat datang ke solidsmack.com (selepas ini disebut sebagai SolidSmack). SolidSmack dan laman web yang berkaitan memberikan perkhidmatan, pengetahuan, produk dan maklumat mereka kepada anda dengan syarat berikut. Sekiranya anda melayari laman web ini atau laman web yang berkaitan, anda menerima syarat ini. Sila baca dengan teliti.

PRIVASI
Sila semak Polisi Laman Web, yang juga mengatur lawatan anda ke laman web kami, untuk memahami amalan kami.

KOMUNIKASI ELEKTRONIK
Semasa anda mengunjungi SolidSmack atau menghantar e-mel kepada kami, anda berkomunikasi dengan kami secara elektronik. Anda bersetuju untuk menerima komunikasi dari kami secara elektronik. Kami akan berkomunikasi dengan anda melalui e-mel atau dengan menghantar notis di laman web ini. Anda bersetuju bahawa semua perjanjian, pemberitahuan, pendedahan dan komunikasi lain yang kami berikan kepada anda secara elektronik memenuhi sebarang keperluan undang-undang bahawa komunikasi tersebut secara bertulis.

HAKCIPTA
Semua kandungan yang disertakan di laman web ini, seperti teks, grafik, logo, ikon butang, gambar, klip audio, muat turun digital, kompilasi data, dan perisian, adalah milik SolidSmack atau pembekal kandungannya dan dilindungi oleh undang-undang hak cipta antarabangsa. Penyusunan semua kandungan di laman web ini adalah milik eksklusif SolidSmack, dengan kepengarangan hak cipta untuk koleksi ini oleh SolidSmack, dan dilindungi oleh undang-undang hak cipta antarabangsa.

CAP DAGANG
Tanda dagangan dan pakaian perdagangan SolidSmack tidak boleh digunakan sehubungan dengan produk atau perkhidmatan yang bukan milik SolidSmack, dengan cara apa pun yang mungkin menimbulkan kekeliruan di kalangan pelanggan, atau dengan cara apa pun yang meremehkan atau mendiskreditkan SolidSmack. Semua tanda dagangan lain yang tidak dimiliki oleh SolidSmack atau anak syarikatnya yang muncul di laman web ini adalah hak milik pemiliknya masing-masing, yang mungkin atau mungkin tidak berafiliasi dengan, dihubungkan dengan, atau ditaja oleh SolidSmack atau laman web yang berkaitan dengannya.

AKSES LESEN DAN LAMAN
SolidSmack memberi anda lesen terhad untuk mengakses dan menggunakan laman web ini secara peribadi dan tidak memuat turun (selain dari caching halaman) atau mengubahnya, atau sebahagian daripadanya, kecuali dengan persetujuan bertulis dari SolidSmack. Lesen ini tidak termasuk penjualan semula atau penggunaan komersial laman web ini atau kandungannya: pengumpulan dan penggunaan senarai produk, keterangan, atau harga apa pun: penggunaan turunan dari laman web ini atau kandungannya: sebarang memuat turun atau menyalin maklumat akaun untuk manfaat pedagang lain: atau penggunaan data mining, robot, atau alat pengumpulan dan pengekstrakan data yang serupa. Laman web ini atau mana-mana bahagian laman web ini tidak boleh diterbitkan semula, diduplikasi, disalin, dijual, dijual semula, dikunjungi, atau dieksploitasi sebaliknya untuk tujuan komersial tanpa kebenaran bertulis daripada SolidSmack. Anda tidak boleh membuat bingkai atau menggunakan teknik pembingkaian untuk melampirkan sebarang tanda dagangan, logo, atau maklumat hak milik lain (termasuk gambar, teks, susun atur halaman, atau bentuk) SolidSmack dan rakan sekerja kami tanpa persetujuan bertulis yang jelas. Anda tidak boleh menggunakan tag meta atau "teks tersembunyi" lain yang menggunakan nama atau tanda dagangan SolidSmacks tanpa persetujuan bertulis dari SolidSmack. Sebarang penggunaan yang tidak sah akan menghentikan kebenaran atau lesen yang diberikan oleh SolidSmack. Anda diberi hak yang terhad, dapat dicabut, dan tidak eksklusif untuk membuat hyperlink ke halaman utama SolidSmack selagi pautan tersebut tidak menggambarkan SolidSmack, dan laman web yang berkaitan, atau produk atau perkhidmatan mereka secara palsu, menyesatkan, menghina, atau perkara yang menyinggung perasaan. Anda tidak boleh menggunakan logo SolidSmack atau grafik atau tanda dagang milik lain sebagai sebahagian daripada pautan tanpa kebenaran bertulis yang jelas.

AKAUN KEAHLIAN ANDA
Sekiranya anda menggunakan laman web ini atau laman web yang berkaitan, anda mungkin mempunyai akaun keahlian. Anda bertanggungjawab untuk menjaga kerahsiaan akaun dan kata laluan anda dan untuk menyekat akses ke komputer anda, dan anda bersetuju untuk menerima tanggungjawab untuk semua aktiviti yang berlaku di bawah akaun atau kata laluan anda. Sekiranya anda berumur di bawah 18 tahun, anda boleh menggunakan laman web kami hanya dengan penglibatan ibu bapa atau penjaga. SolidSmack dan rakan-rakannya berhak untuk menolak perkhidmatan, menamatkan akaun, membuang atau mengedit kandungan, atau membatalkan pesanan mengikut budi bicara mereka sendiri.

KOMEN, E-mel, DAN KANDUNGAN LAIN
Pengunjung boleh menghantar komen dan kandungan lain: dan mengemukakan cadangan, idea, komen, pertanyaan, atau maklumat lain, selagi kandungannya tidak menyalahi undang-undang, cabul, mengancam, memfitnah, menyerang privasi, melanggar hak harta intelek, atau memudaratkan kepada pihak ketiga atau tidak pantas dan tidak terdiri daripada atau mengandungi virus perisian, kempen politik, permintaan komersial, surat berantai, surat massal, atau segala bentuk "spam". Anda tidak boleh menggunakan alamat e-mel yang salah, menyamar sebagai orang atau entiti, atau menyesatkan asal-usul kad atau kandungan lain. SolidSmack berhak (tetapi bukan kewajiban) untuk membuang atau menyunting kandungan tersebut, tetapi tidak secara kerap menyemak kandungan yang disiarkan. Sekiranya anda menyiarkan kandungan atau menghantar bahan, dan melainkan jika kami menyatakan sebaliknya, anda memberikan SolidSmack dan rakan-rakannya hak tidak eksklusif, bebas royalti, berkekalan, tidak dapat ditarik balik, dan sepenuhnya dilesenkan untuk menggunakan, memperbanyak, mengubah suai, menyesuaikan, menerbitkan , menterjemahkan, membuat karya terbitan dari, menyebarkan, dan memaparkan kandungan tersebut ke seluruh dunia di media mana pun. Anda memberi SolidSmack dan rakan sekutu dan pemegang lesennya hak untuk menggunakan nama yang anda kirimkan berkaitan dengan kandungan tersebut, jika mereka memilih. Anda menyatakan dan menjamin bahawa anda memiliki atau mengawal semua hak atas kandungan yang anda hantar: bahawa kandungan itu tepat: bahawa penggunaan kandungan yang anda berikan tidak melanggar dasar ini dan tidak akan menyebabkan kecederaan kepada mana-mana orang atau entiti: dan bahawa anda akan memberi ganti rugi kepada SolidSmack atau rakan-rakannya untuk semua tuntutan yang dihasilkan daripada kandungan yang anda berikan. SolidSmack mempunyai hak tetapi bukan kewajiban untuk memantau dan menyunting atau menghapus sebarang aktiviti atau kandungan. SolidSmack tidak bertanggungjawab dan tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kandungan yang dihantar oleh anda atau pihak ketiga.

RISIKO KERUGIAN
Sekiranya item digital atau keahlian dibeli melalui SolidSmack atau laman web yang berkaitan, pembelian ini dibuat berdasarkan pengesahan e-mel. Ini pada dasarnya bermaksud bahawa risiko kehilangan dan hak milik untuk item tersebut akan diberikan kepada anda setelah kami menghantar e-mel.

PENAFIAN JAMINAN DAN PEMBATASAN TANGGUNGJAWAB LAMAN INI DISEDIAKAN OLEH SOLIDSMACK PADA ASAS "SEBAGAIMANA ADANYA" DAN "SEBAGAIMANA TERSEDIA". SOLIDSMACK TIDAK MEMBUAT PERWAKILAN ATAU JAMINAN SETIAP JENIS, JELAS ATAU TERSIRAT, SEBAGAI OPERASI LAMAN INI ATAU MAKLUMAT, KANDUNGAN, BAHAN, ATAU PRODUK YANG TERMASUK DI LAMAN INI. ANDA JELAS MENYETUJUI BAHWA PENGGUNAAN LAMAN INI ADALAH DALAM RISIKO ANDA. KEPADA LENGKAP SEPENUHNYA YANG DILAKUKAN OLEH UNDANG-UNDANG YANG BERLAKU, SOLIDSMACK MENAFIKAN SEMUA JAMINAN, EKSPRESI ATAU TERSIRAT, TERMASUK, TETAPI TIDAK TERHAD UNTUK, JAMINAN TERSIRAT DAN KESESUAIAN UNTUK TUJUAN TERTENTU. SOLIDSMACK TIDAK MENJAMIN BAHAWA LAMAN INI, PENYAMPAIANNYA, ATAU E-MAIL DIPERBUAT DARI SOLIDSMACK BEBAS DARI VIRA ATAU KOMPONEN BERBAHAYA LAIN. SOLIDSMACK TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB ATAS KEROSAKAN APA-APA JENIS YANG TERSEBUT DARI PENGGUNAAN LAMAN INI, TERMASUK, TETAPI TIDAK TERHAD UNTUK LANGSUNG LANGSUNG, LANGSUNG, INSIDEN, PUNITIF, DAN BERKESAN. UNDANG-UNDANG NEGERI TERTENTU TIDAK MEMBENARKAN PEMBATASAN DI ATAS JAMINAN YANG TERSIRAT ATAU PENGECUALIAN ATAU BATASAN KEROSAKAN TERTENTU. JIKA UNDANG-UNDANG INI BERLAKU KEPADA ANDA, BEBERAPA ATAU SEMUA PENAFIAN DI ATAS, PENGECUALIAN, ATAU BATASAN TIDAK BERLAKU KEPADA ANDA, DAN ANDA BOLEH MEMILIKI HAK TAMBAHAN.

PERUNDANGAN BERKAITAN
Dengan mengunjungi SolidSmack, anda bersetuju bahawa undang-undang Amerika Syarikat, tanpa mengambil kira prinsip konflik undang-undang, akan mengatur Syarat Penggunaan ini dan sebarang pertikaian apa pun yang mungkin timbul antara anda dan SolidSmack atau laman web yang berkaitan dengannya.

PERJANJIAN
Segala pertikaian yang berkaitan dengan apa pun dengan lawatan anda ke SolidSmack, dengan maklumat yang dimakan atau produk yang dibeli melalui SolidSmack akan diserahkan kepada timbang tara rahsia di Texas, Amerika Syarikat, kecuali jika anda telah melanggar atau mengancam dengan cara apa pun Hak harta intelek SolidSmack, SolidSmack boleh meminta perlindungan atau perlindungan lain yang sesuai di mana-mana negeri atau mahkamah persekutuan di negeri Texas, Amerika Syarikat, dan anda bersetuju untuk bidang kuasa dan tempat eksklusif di mahkamah tersebut. Timbangtara di bawah perjanjian ini akan dilakukan di bawah peraturan yang kemudian berlaku dari Persatuan Timbang Tara Amerika. Anugerah penimbang tara adalah mengikat dan boleh dimasukkan sebagai penghakiman di mana-mana mahkamah bidang kuasa yang kompeten. Sejauh yang diizinkan oleh undang-undang yang berlaku, tidak ada timbang tara di bawah Perjanjian ini yang akan bergabung dengan timbang tara yang melibatkan pihak lain yang tunduk pada Perjanjian ini, sama ada melalui proses timbang tara kelas atau sebaliknya.

POLISI LAMAN, MODIFIKASI, DAN KEBERKESANAN
Sila tinjau polisi kami yang lain, seperti polisi Penghantaran dan Pengembalian kami, yang disiarkan di laman web ini. Dasar ini juga mengatur lawatan anda ke SolidSmack. Kami berhak untuk membuat perubahan pada laman web kami, dasar, dan Syarat Penggunaan ini setiap saat. Sekiranya mana-mana syarat ini dianggap tidak sah, tidak sah, atau atas sebab apa pun yang tidak dapat dilaksanakan, syarat tersebut akan dianggap terputus dan tidak akan mempengaruhi kesahan dan keteguhan syarat yang tinggal.

SOALAN
Pertanyaan mengenai Terma & Syarat kami, Dasar Privasi, atau bahan lain yang berkaitan dengan kebijakan dapat ditujukan kepada staf sokongan kami dengan mengklik di "Hubungi Kami" hantarkan e-mel kepada kami di: info@www.solidsmack.com