کمی اتوماسیون بیشتر و کمی دردسر کمتر به نظرتان می رسد؟ اگر با کار با متن اکسترود شده در یک مدل آشنا هستید، بدون شک بارها پیش آمده که کنترل آن با یک ویژگی سفارشی از طریق تنظیمات به زیبایی انجام شده باشد.

در SolidWorks 2010، اکنون می توانید نوع نمایش داده شده را با قدرت خام ذهن خود کنترل کنید... و همچنین یک جدول طراحی و یک ویژگی سفارشی. آسان است. شما باید مراحل زیر را یاد بگیرید، آن را به همکاران خود نشان دهید و از تحسین کردن لذت ببرید.

متن طرح

بنابراین شاید شما واقعاً به قرار دادن متن اکسترود شده روی مدل های خود علاقه دارید درست است؟ شما می‌خواهید بتوانید آن را به سرعت تغییر دهید، اما باید چندین ویژگی ایجاد کنید که منجر به کابوس‌های پیکربندی شود. در ابزار Sketch Text Tool (ابزارها، Sketch Entities، Text…) می توانید از یک ویژگی سفارشی برای کنترل آنچه نشان داده می شود استفاده کنید. واقعاً فقط دو مرحله برای انجام این کار وجود دارد.

مرحله 1: ویژگی سفارشی خود را تنظیم کنید

استفاده کنید فایل ، خواص… یا یک جدول طراحی ایجاد کنید تا یک ویژگی را تنظیم کنید که حاوی متنی باشد که می خواهید استفاده کنید. این مثال از Property استفاده می کند شرح.

مرحله 2: از Custom Property برای کنترل نوع استفاده کنید

در مرحله بعد، متن خود را بسازید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، (ابزارها، موجودیت های طرح، متن...) و درست در زیر کادر متن، پیوند به ملک دکمه. ویژگی مورد نظر برای استفاده را انتخاب کنید.

در اینجا نمونه فایلی است که خودتان آن را بررسی کنید:
پیکان دانلودConfigured_Sketch_Text.sldprt را دانلود کنید

این کاملاً تمام چیزی است که در آن وجود دارد.

تصویر از طریق GreenChairPress

نویسنده

جاش م founderسس و ویراستار SolidSmack.com ، بنیانگذار Aimsift Inc. و بنیانگذار EvD Media است. او در مهندسی ، طراحی ، تجسم ، فناوری تحقق آن و محتواهای ایجاد شده در اطراف آن مشارکت دارد. او یک گواهینامه حرفه ای SolidWorks است و در افتادن ناخوشایند برتری دارد.