آه، چه حس شگفت انگیزی از یک انفجار دیجیتال در سراسر صفحه نمایش شما. درست میگم؟ آره. چطور اتفاق می افتد؟ تکنولوژی Exocortex. آزاد کرده اند حرکت 3، یک موتور چندفیزیک نرم برای Autodesk Softimage. در حالی که برای هر چیزی که مختصر مربوط به کادر معمول برنامه‌های CAD است که در SolidSmack در مورد آن صحبت می‌کنیم، مفید نیست، به ما فرصتی می‌دهد تا شکایت کنیم که این فناوری هنوز در هیچ یک از آنها استفاده نشده است. به. گفتن. ابتدا به آنچه Exocortex و دیگران به دنیای شگفت انگیز شبیه سازی فیزیکی آورده اند نگاه کنید.

مولتیفیزیک تکانه

بنابراین، Softimage یک مدل ساز چند ضلعی/NURBS است که به شما امکان می دهد انیمیشن و جلوه های بصری ایجاد کنید. مومنتوم 3 درست وصل می شود (همانطور که موتور مولتی فیزیک لاگوآ - ویدیوهای شیرین اینجا) و به شما امکان می دهد منبع باز را منفجر کنید گلوله فناوری چند فیزیک در دکل های شما با ویژگی های جدید ترک، شکستگی و شکستن، مجسمه سازی اجباری برای کنترل انفجارهای شما و روش های جدید برای کپی حرکت از یک شی به جسم دیگر. مجوز انفرادی و شناور هر دو از 499 دلار شروع می شود. نگاهی بیاندازید.

متاسفم CAD، Multiphysics برای شما مناسب نیست

قبل از اینکه بگویید NVIDIA PhysX در این یا آن نرم افزار CAD است، صبر کنید... این یکسان نیست - یکسان ارائه نشده است. شرکت‌های CAD قابلیت‌ها و تصاویر نرم‌افزار شبیه‌سازی فیزیکی خود را تبلیغ می‌کنند، اما ما شاهد چنین تصاویری نیستیم، حتی در قسمت انیمیشن. آیا می توانید تصور کنید که یک مطالعه حرکتی یا شبیه سازی برای یک کیسه دانه علف در حال سقوط از کامیونی که واژگون می شود تنظیم کنید؟ بیسکویت ذرت شیرین، که شما را می کشد. مشکل اینجاست که این نوع حرکت را نمی‌توان برای هندسه سنگین در مدل‌های جامد پلتفرم‌های CAD امروزی با تمام پارامترها، محدودیت‌ها و تداعی‌ها اعمال کرد. آنها باید به ریگ‌ها و مش‌های ساده محدود شوند یا به احتمال زیاد، مدل‌سازان چند ضلعی به توانایی اضافه کردن روابط ابعادی، ساختار مونتاژ و متا داده‌ها به قطعات مستقل خود نیاز دارند. سلام مودو و بلندر؟

آیا می توانید از این تصاویر در طراحی خود استفاده کنید؟ چرا که نه؟

از طريق Gfxspeak.com

نویسنده

جاش م founderسس و ویراستار SolidSmack.com ، بنیانگذار Aimsift Inc. و بنیانگذار EvD Media است. او در مهندسی ، طراحی ، تجسم ، فناوری تحقق آن و محتواهای ایجاد شده در اطراف آن مشارکت دارد. او یک گواهینامه حرفه ای SolidWorks است و در افتادن ناخوشایند برتری دارد.