پنج روز بعد و پنج نسخه بعد ، مدل اصلی iPhone 3G مورد استفاده قرار گرفته و بهینه سازی شده است تا از برخی از بهترین شیوه هایی که همه ما گاه به گاه در جیب های پشتی خود قرار می دهیم استفاده کنیم.

علاوه بر این ، ما دارای یک تصویر غنی از "نحوه انجام این کار" ، برخی از مهمترین SolidWorks و منابع عمومی به علاوه ، نسخه ای از مدل iPhone است که توسط مارک بیاسوتی از SolidWorks انجام نشده است. به نظرم مطالب هیجان انگیز


La پست اصلی در مدل iPhone SolidWorks این یک نوع رویکرد احمقانه برای ایجاد یک مدل سطح ناهموار برای لوازم جانبی آیفون و موارد دیگر بود ، اما این برای مدل تولید واقعی خود گوشی مناسب نیست. شما به سطوح صاف و چند مرحله دیگر احتیاج دارید تا خمیدگی کامل را در پشت براق آن گوشی فانتزی به دست آورید.

گام به گام

دانلود
در اینجا بارگیری فایل جدید برای لذت بردن از مشاهده است. اگر در مورد سطح آموختن یاد می گیرید ، باید بیش از یک قدم زدن پیچیده در FeaturManager قدم بزنید. موارد زیادی را می توانید در طرح ها ، تنظیمات ویژگی سطح و هندسه مرجع که به عنوان راهنماهایی استفاده می شود مشاهده کنید که باعث صاف شدن سطوح این قسمت می شود.
دانلود iphone-3g-v5.sldprt (2009-970kb) - [x_t][یگانه][.گام]

تصاویر زیر مراحل اصلی را به شما نشان می دهد ، اما در واقع ، باید مدل را بارگیری کرده و روند و تنظیمات را مرور کنید تا ببینید کاملا چگونه همه چیز را تنظیم کنیم با این حال ، (یکی از) مراحل اولیه ای که دنبال می کنید چیزی شبیه به این است. (برای بزرگنمایی کلیک کنید و هر تصویر را مرور کنید.)

  1. طرح های راهنمای پروفایل های اصلی ایجاد کنید
  2. ایجاد خطوط بر اساس طرح های راهنما
  3. پروفایل اصلی را جارو کنید
  4. آن مکنده را کوتاه کنید
  5. برخی از شرایط مرزی را تنظیم کنید
  6. ایجاد یک زیر شیروانی (یا سطح مرزی)
  7. لبه را جارو کنید
  8. سطوح را آینه کنید

تفاوت
تفاوت فاحشی با نسخه قدیمی و نسخه جدید مدل وجود دارد. بدیهی است که انحنا در نسخه اول در نظر گرفته نشده است. نسخه دوم بسیار سازگارتر است. این نشان می دهد که اهمیت تغییر حالت بین حالت Curvature Display (مشاهده ، نمایش ، خمیدگی) و نوارهای گورخری (نمایش ، نمایش ، نوارهای گورخری) برای کسانی که شروع به کار می کنند ، آنها را در نوار ابزار خود قرار دهید تا کمی راحت تر به آنها دسترسی پیدا کنید.

آنچه با مدل سازی سطح متوجه خواهید شد
به سرعت متوجه خواهید شد که هنگام ایجاد سطوح در SolidWorks (یا هر چیز دیگری واقعاً) ، آیا روشهای زیادی برای نزدیک شدن به یک موقعیت مدل سازی وجود دارد ، بسیاری از تنظیمات که باید با آنها آشنا باشید ، تغییرات زیادی در خطوط و تنظیمات و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد. ویژگی های بیشتری نسبت به آنچه لازم است برای ایجاد چیزی به عنوان 'ساده'به عنوان یک آیفون روش بالا فقط یک راه است. همچنین می توانید ترکیبی از سطوح مرزی و سطوح پر کننده را امتحان کنید یا می توانید با سطوح بلند شروع کنید. راههای زیادی برای انجام آن وجود دارد.

احتمالاً روشی وجود دارد که شما به آن فکر می کنید و ممکن است نتایج بهتری نیز به همراه داشته باشد. اگر چنین است ، در نظرات به ما اطلاع دهید. بیش از هر چیز ، من می خواهم این راهی باشد تا همه بتوانند در مورد نحوه دستیابی به نتایج عالی با سطوح در SolidWorks کمی بیشتر بیاموزند. در مورد آن ، دو بخش بعدی را بررسی کنید.

منابع

تا حدی از مفسران در مورد آن تشکر می کنم آخرین پست آیفون، مقدار زیادی منبع در دسترس برای کسانی است که می خواهند در مورد سطح بندی در SolidWorks و به طور کلی روکش سطحی اطلاعات بیشتری کسب کنند.
سایت ها و فایل ها

چگونه سطح پشت آیفون 3G را روی سطح قرار دهیم - انجمن های طراحی محصول - بحث عالی در مورد راه حل های مختلف با فایل ها و اطلاعات اضافی از مارک بیاسوتی و پل سالوادور.
جدول تناوبی فرم - هسته 77 - منبع بسیار خوبی برای یادگیری همه چیز درباره اصطلاحات سطح و دلیل اهمیت آن.
وضعیت مدل سازی پیچیده - DezignStuff - مت لومبارد نگاهی به یک چالش مدل سازی مشابه با نتایج عالی ، به علاوه فایل نمونه و بحث خوب در نظرات می اندازد.
چیزهای منحنی - گروه DiMonte - ارائه از Ed Eaton از گروه DiMonte با نمونه فایلها

از هیچکدام خبر دارید؟ به من اطلاع دهید و آنها را به این لیست اضافه می کنم. با تشکر.

نکات دیگری در مورد ظاهر شدن در SolidWorks

  • از Splines استفاده کنید نه قوس یا خط
  • از روابط انحنای برابر و مماس به خوبی استفاده کنید
  • اگر لبه مستقیم باشد ، مماس به اندازه کافی خوب است (با تشکر چارلز)
  • خطوط را طوری تنظیم کنید که منحنی تدریجی به شما داده شود (از شانه های خمیده و چند ضلعی استفاده کنید)
  • به تنظیم خود ادامه دهید ... کمی بیشتر
  • از تقارن ، لبه های مماس و سطوح موجود به نفع خود استفاده کنید

مدل آیفون 3G مارک بیاسوتی

من از مارک بیاسوتی بخاطر ایجاد مدلی که نمونه عالی دیگری از نحوه برخورد با آن را نشان می دهد بسیار سپاسگزارم. هر دوی ما از رویکرد تریم استفاده کردیم ، اما با مارک خواهید دید که مراجع مناسب چقدر می توانند مهم باشند و چگونه از انحنای صورت به سطح مرزی برای به دست آوردن نتایج صاف استفاده کنیم.

دانلود
بارگیری آیفون مارک (2009 - 1.0 مگابایت)

تشکر فراوان

من همچنین می خواهم تشکر کنم چارلز کالپ برای همه اطلاعات خود ، برای نگاهی به نسخه های مختلف و ارائه نکاتی برای نتیجه بهتر. همچنین ، سپاس فراوان از مت لومبارد برای کتاب مقدس SolidWorks چندین بار اشاره کردم.

نویسنده

جاش م founderسس و ویراستار SolidSmack.com ، بنیانگذار Aimsift Inc. و بنیانگذار EvD Media است. او در مهندسی ، طراحی ، تجسم ، فناوری تحقق آن و محتواهای ایجاد شده در اطراف آن مشارکت دارد. او یک گواهینامه حرفه ای SolidWorks است و در افتادن ناخوشایند برتری دارد.