اوف ، نه دوباره شما در کمد به دنبال آن پارچه مشبک مثلثی هستید تا ماسک مرگ خوار چایوا را تهیه کنید و ورقه ای از آن را برای نجات جان خود پیدا نمی کنید. آن سگ یاپی کوچک را چند دقیقه در کیسه ای از پفک های پنیری قرار دهید و این را بررسی کنید.

دوین مونتس از Make Anything یک پارچه مشبک مثلثی فوق العاده ایجاد کرده است که شما فقط دوست خواهید داشت - مانند اینکه خود را در آن بپیچید و در محوطه ای مانند عشق بچرخید. او 87 روش مختلف (دادن یا گرفتن 20) را برای ایجاد یک مش پلاستیکی چاپ سه بعدی آزمایش کرده و سرانجام روی یک روش ستاره ای قرار گرفت. یه نگاهی بنداز

ویدیو یوتیوب

ملحفه ها با سطح بیرونی بسیار انعطاف پذیر هستند که هم ظاهری نرم دارند و هم برای لمس آنها لذت بخش است. همانطور که در ویدئو نشان داده می شود ، او راهی هوشمندانه برای پیوند دادن چندین ورق به یکدیگر و افزودن یک زبانه کوچک به قطعات لبه که می تواند به بخشهای مجاور متصل شده و با استفاده از قلم سه بعدی به هم متصل شود ، اضافه کرد. دیوین استفاده می کند MatterHackers Pro PLA روی یک Anycubic Prusa i3 و MK2 با ارتقاء چند ماده برای چاپهای چند رنگی که در زیر مشاهده می کنید.

می توانید پارچه مش مثلثی را روی آن بارگیری کنید MyMiniFacatoryبه (پاداش! نسخه پست مکعبی نشان داده شده در ویدئو را نیز بررسی کنید. آن را محکم کنید اینجا کلیک نمایید!)

مدلی دارید که فکر می کنید همه به آن نیاز دارند؟ پیوند و جزئیات را در اینجا با ما به اشتراک بگذارید!

این پست حاوی پیوندهایی به محصولات وابسته است. خرید از این پیوندها به پشتیبانی از SolidSmack از طریق کمیسیون کمی که از فروش بدون هیچ هزینه ای برای شما به دست آمده است ، کمک می کند. متشکرم!

نویسنده

جاش م founderسس و ویراستار SolidSmack.com ، بنیانگذار Aimsift Inc. و بنیانگذار EvD Media است. او در مهندسی ، طراحی ، تجسم ، فناوری تحقق آن و محتواهای ایجاد شده در اطراف آن مشارکت دارد. او یک گواهینامه حرفه ای SolidWorks است و در افتادن ناخوشایند برتری دارد.