از ویژگی های

این تقریباً یک مشکل جهان اول است ، اما مشکلی است که کارگران رومیزی را یکسان درگیر می کند: دستان سرد.

در حالی که این مشکل بیشتر برای گیمرهای رایانه ای رایج است ، دستان سرد یک مشکل بسیار واقعی برای کسانی است که تمام روز در محل کار خود می نشینند - در واقع ، این فقط یک علم ساده است. در نتیجه - چه ترموستات اداری به طرز ناخوشایندی سرد باشد یا خیر - انگشتان دستمان یخ زده است که می تواند تایپ کردن یک ایمیل یا فعال کردن میانبرهای صفحه کلید را بیشتر از آنچه نیاز است دردناک کند.

خوب ، یک Kickstarter برای آن وجود دارد ، مردم.

Heatbuff یک گرمکن صفحه کلید واقعی برای نگه داشتن انگشتان انگشتان است. سیستم گرمایش انگشت مادون قرمز که بعنوان "آینده بازی ها و ایستگاه های کاری" شناخته می شود ، به طور خاص برای افزایش عملکرد صفحه کلید طراحی شده است:

با دریافت 33,253،10,885 دلار از هدف اولیه خود ، XNUMX،XNUMX دلار ، به نظر می رسد که این افراد فقط در راه ایجاد بهترین لوازم جانبی رومیزی در تمام دوران هستند. تو می توانی مال خود را با 71 دلار دریافت کنید (قبل از اینکه مبلغ آن به 100 دلار برسد) اگر از کمپین قبل از 7 آوریل 2017 حمایت کنید.

نویسنده

سیمون طراح صنعتی مستقر در بروکلین و سردبیر مدیر EVD Media است. وقتی او زمان طراحی را پیدا می کند ، تمرکز او بر کمک به استارتاپ ها برای توسعه نام تجاری و طراحی راه حل ها برای تحقق چشم انداز طراحی محصول است. او علاوه بر کار در نایک و مشتریان دیگر ، دلیل اصلی انجام هر کاری در EvD Media است. او یکبار با دستان برهنه خود یک خرس تمساح آلاسکایی را به زمین زد ... تا جاش را نجات دهد.