هفته دوم فوریه نزدیک است، یعنی برنامه های لحظه آخری برای روز ولنتاین، هفته بیکن و کنفرانس جهانی سالیدورکس. در 8 تا 11 فوریه، SolidSmack در فینیکس، AZ حضور خواهد داشت و رویداد را پوشش می‌دهد، در حالی که از مارهای زنگی، سگ‌های هار دشت‌زار دوری می‌کند و (با نیت خوب) اطمینان می‌دهد که همه نوشیدنی می‌نوشند و با SolidWorks صحبت می‌کنند. سه هفته مانده به پایان، SolidWorks در حال آماده سازی نهایی برای انبوه هزاران نفری است که در شیندگ شرکت خواهند کرد.

شما دیدید که جیان پائولو باسی در حال حاضر است مدیرعامل جدید سالیدورکس، بنابراین از همکار خوب انتظار کمی زمان برای صحنه داشته باشید. همچنین وجود دارد نشانه احتمالی که ممکن است در رویداد CSWE درگیری در قفس وجود داشته باشد، رای گیری آزاد در لیست ده برتر، معرفی اولیه سخنرانان کلیدی SWW و اولین تریلر سالیدورکس ورلد 2015.

ده نفر برتر سالیدورکس

اکنون رای گیری برای ده نفر برتر امسال باز است. ارسال‌ها از اکتبر تا دسامبر گرفته شده‌اند و اکنون، کاربرانی که تلنگر می‌دهند تا 23 ژانویه فرصت دارند به موارد دلخواه خود رای دهند. (توجه: نیاز به ورود به انجمن SolidWorks است.) پیشنهادات بسیار خوبی وجود دارد، اما با یک هفته مانده به پایان، ده پیشنهاد برتر فعلی عبارتند از:

  1. پشتیبانی از هندسه ضخامت صفر (135 رای)
  2. کادر فهرست انتخاب خیلی کوچک است. باید اندازه بزرگتر یا انعطاف پذیر باشد (119 رای)
  3. جارو دو طرفه (107 رای)
  4. نمایش دقیق مورد علت خطا (94 رای)
  5. بهینه سازی توپولوژی از Tosca برای همه مهندسین (91 رای)
  6. صادرات قطعات ورق فلزی یک مجموعه به dxf/dwg در حالت تخت (85 رای)
  7. برش در عرض (75 رای)
  8. امکان دائمی کردن روابط استنباط شده در طرح (70 رای)
  9. انتخاب حلقه های داخلی روی یک چهره انتخاب شده (69 رای)
  10. تجزیه و تحلیل جریان چند فازی (67 رای)

سخنرانان کلیدی SolidWorks

سالیدورکس سخنرانان اصلی کنفرانس امسال را معرفی کرده است. گاهی اوقات مهمانان خود را به عنوان سورپرایز نگه می دارند. امسال، پرده را زودتر برداشته اند. اگر با SolidWorks World آشنا نیستید، آن‌ها یک سخنرانی ساده را انجام نمی‌دهند – که فقط یک ساعت آماتور کنفرانس سه بعدی CAD است. در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه کنفرانس، آنها یک جلسه عمومی دارند که هر روز از ساعت 3:8 با یک سخنران اصلی با نام بزرگ شروع می‌شود. (می توانید برنامه کنفرانس را ببینید (و چاپ کنید). اینجا کلیک نمایید.) در طول جلسه عمومی، اعلان‌ها و سخنرانان دیگری وجود خواهد داشت – می‌دانید، افرادی که از SolidWorks استفاده می‌کنند – و ما معمولاً آن‌ها را جالب‌ترین می‌دانیم. سخنرانان مهمان امسال عبارتند از:

bre-pettisبر پتیس در سال 2009، MakerBot را به عنوان مدیرعامل هدایت کرد. اکنون، به عنوان خالق ماشین های پررنگ - کارگاه نوآوری در Stratasys - او چاپ سه بعدی را به سمت جهت گیری های جدید سوق می دهد. پتیس سابقه طولانی در ساختن چیزها و الهام بخشیدن به دیگران برای ساختن چیزها دارد.

میچیو-کاکودکتر میشیو کاکویکی از شناخته شده ترین چهره های علم امروز، یک فیزیکدان نظری، نویسنده پرفروش و محبوب کننده علم است. او به عنوان یکی از بنیانگذاران نظریه میدان ریسمان، به جستجوی انیشتین برای متحد کردن چهار نیروی اساسی طبیعت در یک نظریه واحد که تمام قوانین فیزیکی جهان را خلاصه می کند، ادامه می دهد.

جینسوپ لیجینسوپ لی پس زمینه طراحی از زمانی شروع شد که او پنج ساله بود و مادرش از خرید یک جنگنده جنگنده ایکس وینگ جنگ ستارگان برای او امتناع کرد، بنابراین او خودش را از لگو ساخت. در حالی که او با جنگنده چند رنگ لگو X-wing خود آسیب دیده بود، درس مهمی به او آموخت: لازم نیست دستورالعمل‌های همراه جعبه را دنبال کنید.

تریلر جهانی SolidWorks

سالیدورکس هر جلسه عمومی را با یک ویدیوی چشمگیر در صفحه بزرگ سالن کنفرانس آغاز می کند. معمولاً دارای تصاویری است که در SolidWorks ساخته شده اند. رویداد CSWE تریلر ساخته شده است، اما این اولین "تریلر فیلم" برای کنفرانس است. این دو بعدی است و دارای یک متقاطع عجیب از جنگ ستارگان، ایندیانا جونز، ترون و، فکر می کنم، مومیایی است؟ البته با این شروع می شود "در یک جهان."

ویدیو یوتیوب

خوب، با آن، ما می دانیم که روز شما اکنون 10 نوع شاد خواهد بود. پلک های خود را به عقب نگه دارید. ما با عکس و کامنت از نمایش کم خواهیم داشت، پس ما را دنبال کنید solidsmack در توییتر و حتما تماشا کنید #SWW15 جریان توییتر نیز هست.

نویسنده

جاش م founderسس و ویراستار SolidSmack.com ، بنیانگذار Aimsift Inc. و بنیانگذار EvD Media است. او در مهندسی ، طراحی ، تجسم ، فناوری تحقق آن و محتواهای ایجاد شده در اطراف آن مشارکت دارد. او یک گواهینامه حرفه ای SolidWorks است و در افتادن ناخوشایند برتری دارد.