یک استارتاپ مستقر در مونترال دنیای اتوماسیون طراحی را متزلزل می کند. احترام، یک پلت فرم جدید ماشین ساز مبتنی بر مرورگر ، که امروز به صورت بتا راه اندازی شد. آنها یک بازار اجتماعی از تجهیزات صنعتی برای خرید و یک ماشین ساز سه بعدی با کتابخانه ای از قطعات برای ساخت تجهیزات خود را ارائه می دهند.

استفاده از پلت فرم و ماشین سازی سه بعدی 3٪ رایگان است. (این شرکت برای فروش درآمد به فروش محصولات متکی است.) می توانید وارد شوید ، بلافاصله شروع به افزودن قطعات از کتابخانه ای از قطعات و اجزای ساختاری ، حرکتی ، کنترل و سخت افزاری از پیش تعریف شده کنید. رابط کاربری امکان کشیدن و رها کردن در محل را برای جمع آوری هر نوع سازه از طریق یک سیستم محدودیت سه بعدی با هوش مصنوعی فراهم می کند. با افزودن قطعات ، تمام هزینه و وزن در زمان واقعی محاسبه می شود و روی صفحه نمایش داده می شود و نیاز به بست به طور خودکار محاسبه می شود.

علاوه بر این ، طرح های منتشر شده برای عموم می توانند به عنوان نقطه شروع ، اصلاح یا پیکربندی مجدد مورد استفاده قرار گیرند. طرح های جدید مونتاژ را می توان به صورت مشترک آغاز کرد ، دعوت نامه ها برای همکاران اضافی یا گروه های خصوصی تنظیم شد. بارگیری قسمت سه بعدی یا فایل نقاشی سه بعدی برای طراحی آفلاین و بارگیری مجموعه سه بعدی از داخل سازنده ماشین در دسترس است.

vention.io-3d-web-machine-builder-platform-01
رابط Vention 3D Machine Builder با کتابخانه کشیدن و رها کردن قطعات و اجزاء.

هنگام صحبت با اتین لاکروا ، مدیرعامل Vention ، او توضیح داد که این نرم افزار مدل سازی سه بعدی نیست ، بلکه یک روش کاملاً جدید برای ایجاد مجموعه برای کاربران حرفه ای CAD و غیر حرفه ای است.

"برای ما آشکار شد که مرز بعدی برای طراحی سریعتر ماشین ، ابزارهای بهتر طراحی یا سخت افزار با کارایی بالاتر نیست ، بلکه ادغام بین این دو است. راه اندازی برنامه بتا ما اولین قدم در این است که شرکای خود را قادر به تجربه طراحی جدید و ایجاد گردش کاری کنیم که فرایند طراحی ماشین را بیش از 5 برابر سرعت بخشد. "

در داخل این مقاله حذف کامل نقشه های دو بعدی یا مدیریت دستی BOM وجود دارد - همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتد - و Vention همه اینها را با تمرکز زیاد بر هوش مصنوعی چه در سازنده و چه در بازار هدایت می کند ، سیستمی که برای یادگیری مداوم ساخته شده است. در اینجا نسخه بتا پلت فرم Vention شامل موارد زیر است:

  • کتابخانه ای از اجزای ساختاری ، حرکت و کنترل.
  • یک ماشین ساز سه بعدی رایگان مبتنی بر ابر.
  • محدودیت های سه بعدی با استفاده از هوش مصنوعی
  • هزینه و وزن واقعی در محیط 3D Machine Builder.
  • اتصال دهنده های خودکار و صورتحساب مدیریت مواد.
  • دسترسی به کتابخانه ای از طرح های عمومی ایجاد شده توسط کاربر.
  • دعوت از همکاران فردی برای طراحی.
  • امکان ایجاد گروه طراحی خصوصی.
  • ارائه ایده های جزء جدید.
  • دستورالعمل های مونتاژ شخصی با سفارشات خرید.

این شرکت دور مالی نامشخصی از پیش تعیین شده را به رهبری دریافت کرد پیچ و سرمایه گذاری های واقعی ، به همراه چند نام آشنا در صحنه نرم افزار سه بعدی ، جان استیونسون ، مدیر سابق PTC و GrabCAD و راب استیونز ، مدیر سابق GrabCAD و Amazon Robotics.

من شیفته ماشین ساز سه بعدی و فناوری پشت آن هستم. این پیشرفته ترین رابط مونتاژ محصول سه بعدی است که من دیده ام و به اعتقاد من ، نمونه ای عالی از تحولی است که در توسعه محصول سه بعدی در سالهای آینده شاهد آن خواهیم بود. برنامه های کاربردی این دستگاه بسیار فراتر از طراحی ماشین است ، اما Vention با تمرکز بر مجموعه ای از صنایع شروع به کار کرده است که در آن تجهیزات مداوم مورد نیاز در بخشی است که هیچ کس دیگری به آن فکر نمی کند. مراقب این شرکت و فناوری آنها باشید.

بخش کتابخانه با قابلیت افزودن به طرح دلخواه ، خرید ، بارگیری و نظر دادن.
بخش کتابخانه با قابلیت افزودن به طرح دلخواه ، خرید ، بارگیری و نظر دادن.

 

vention.io-3d-web-machine-builder-platform-02

نویسنده

جاش م founderسس و ویراستار SolidSmack.com ، بنیانگذار Aimsift Inc. و بنیانگذار EvD Media است. او در مهندسی ، طراحی ، تجسم ، فناوری تحقق آن و محتواهای ایجاد شده در اطراف آن مشارکت دارد. او یک گواهینامه حرفه ای SolidWorks است و در افتادن ناخوشایند برتری دارد.