نکات solidworksهمیشه با یک خط شروع می شود. برخی از شما از این خط عبور می کنید و واقعاً دیوانه می شوید و انحنای فیله ای اکسترود شده و موارد دیگر را اضافه می کنید. این دقیقاً همان کاری است که ما امروز انجام می دهیم و حتی یک ویدیوی شیرین برای نشان دادن تکنیک و یک راه کار در SolidWorks 2008 وجود دارد.

با یک خط شروع کنید
اگر همه چیز را با یک خط شروع کنید ، چه چیزی می توانید ایجاد کنید؟ چیزی درسته؟ به نظر می رسد یک سوال مسخره است ، اما گاهی اوقات ما به ایجاد مدل ها از منظر هواپیماها یا مجموعه ها نگاه می کنیم و سادگی شروع کار با یک خط را فراموش می کنیم.

رسم آن خط احتمالاً اولین کاری است که هنگام یادگیری SolidWorks انجام دادید. سپس هنگامی که مغز شما به طور همزمان با پیچیدگی های SolidWorks در هم آمیخته شد ، شما به شر بدی تبدیل شده اید که خطی شگفت انگیز است. شما را برمی گرداند؟

به خودتان نقطه شروع بدهید
کمی مبلمان و طراحی نورپردازی می کنم. گاهی اوقات هیچ ایده ای ندارم که از کجا باید شروع کنم ، بنابراین خطی می کشم ... و یک مشت مزخرف به آن می زنم تا خنک به نظر برسد. این کل بوم خالی است ، اما پایین آمدن این خط ، گذراندن چند سناریو و من ایده بهتری دارم که کجا می خواهم بروم.

ویدئو خوب
بهترین راه برای نشان دادن آنچه که من در مورد آن صحبت می کنم جادوی ویدئو است.

نکات دیگر
برخی از نسخه های مختلف را نگه دارید
شما از یک راه شروع می کنید ، اما پس از کامل شدن آن ایده های دیگری نیز در اختیار دارید. به علاوه ، شما چندین نسخه برای خودنمایی دارید.
برخی از الگوها را تنظیم کنید
مقداری صفحه اضافه کنید ، برخی مواد را تنظیم کنید یا چگالی مواد را اضافه کنید. گاهی اوقات شروع به کار با چیزهایی که قبلاً تنظیم شده اند بسیار ساده تر است.
بپر بالا و پایین
شما نیز به ورزش نیاز دارید.

بنابراین ، اگر با یک خط شروع کنید ، چه چیزی می توانید ایجاد کنید؟

نویسنده

جاش م founderسس و ویراستار SolidSmack.com ، بنیانگذار Aimsift Inc. و بنیانگذار EvD Media است. او در مهندسی ، طراحی ، تجسم ، فناوری تحقق آن و محتواهای ایجاد شده در اطراف آن مشارکت دارد. او یک گواهینامه حرفه ای SolidWorks است و در افتادن ناخوشایند برتری دارد.