پنج چیز وجود دارد که من بعد از طراحی یک قسمت می خواهم - یک قسمت لعنتی ، سریع. تصور می شد که چاپ سه بعدی یک فناوری انقلابی است که باعث شده تمام مشکلات تولید ما از بین برود ، کل روند را تسریع کرده و در پی دودهای پلاستیکی و خنده شرکت ها ، کارگران را ترک کند. DMLS هنوز امید زیادی به اجزای سطح تولید دارد ، با این حال بسیاری هنوز سیگار برگ قطعات ماشینکاری CNC را دم کرده اند و طعم شیرین روغن ماشین را که از یک ماشین ماشین چند محوره می پاشید-ahhhhhhhhhh-و مقدار زیاد کسی است که قصد دارد سرعت ماشینکاری را مستقیماً به شما نشان دهد.

Plethora دارای سرعت CNC است

دو قسمت در Plethora وجود دارد که هدف آنها سرعت بخشیدن به فرآیند ماشینکاری بیشتر از معمول بوده است-افزونه ای که به شما نقل قول های لحظه ای و خدماتی را ارائه می دهد که قطعات سریع را به شما ارائه می دهد. ما از نیک پینکستون ، بنیانگذار Plethora درخواست کردیم که طراح یا مهندس چگونه از آن استفاده کند؟

"افزونه در اصل راهی برای تعامل با رابط ماشینکاری CNC ما است. به شما بازخوردی در مورد DFM (به ویژه DFM برای کارخانه Plethora) می دهد و نقل قول ها را در زمان واقعی ارائه می دهد. در حال حاضر ما فرز CNC فلزات و پلاستیک ها را انجام می دهیم "، که به شما امکان می دهد بخشی از مواد پشتیبانی شده آنها (6061-T6 ، 7075 ، Acetal/Delrin یا Polyethelene) را طراحی کنید ، ببینید هزینه ساخت آن از طریق افزونه های cad آنها چقدر خواهد بود ( Inventor و SolidWorks) ، سپس زمان انتخاب آن را انتخاب کنید ... همه از نرم افزار cad شما.

در حال حاضر ، آنها می توانند قطعاتی به اندازه 05 ″ x .25 ″ x .25 ″ و اندازه 24 ″ x 16 ″ x 6 provide را با قیمت و وزن و پیچیدگی تهیه کنند. از نظر ویژگی ساده است ، اما تسکین یک درد بزرگ این گزینه است که قطعه را مستقیماً با یک کلیک از نرم افزار به کارخانه خود ارسال کنید - بدون هیچ مشکلی با FTP یا Dropbox.

این شکست را کجا می بینیم؟ هیچ جا ، مگر اینکه قبلاً دستگاه های CNC داشته باشید ، اپراتوری که با گوش خوب و بدون قطعات عقب افتاده به شما گوش می دهد. من از دبیرستان چنین ماشین فروشی ندیده بودم. حتی با پشتیبانی اختصاصی ماشین ابزار محلی ، این گزینه با گزینه ای عالی برای دریافت نقل قول های فوری در مورد قطعات و تأثیر تغییرات مدل سه بعدی بر آن مitsثر است.

آنها در بتا خصوصی هستند و قصد دارند آن را به آرامی باز کنند تا پردازش سفارش انجام شود. این بدان معناست که شما بهتر است زودتر به آنجا برسید تا بخشی از آن باشید. هر چند فرصت های زیادی وجود دارد ، با سه کادر انتخابی برای ارسال ایمیل خود در صفحه اصلی آنها.

نویسنده

جاش م founderسس و ویراستار SolidSmack.com ، بنیانگذار Aimsift Inc. و بنیانگذار EvD Media است. او در مهندسی ، طراحی ، تجسم ، فناوری تحقق آن و محتواهای ایجاد شده در اطراف آن مشارکت دارد. او یک گواهینامه حرفه ای SolidWorks است و در افتادن ناخوشایند برتری دارد.