هنگامی که کارآفرینان با موفقیت یک سایت تجارت الکترونیک را برای فروش کالا راه اندازی کردند، اغلب به یک منطقه جدید نقل مکان می کنند. گاهی اوقات این به معنای فروش همان دسته از کالاها با نام تجاری جدیدتر است که برای جذب مشتری متفاوت طراحی شده است. باز هم، ممکن است به این دلیل باشد که مالک سایت می‌خواهد طیف‌های مختلف محصولات را ارائه دهد، مواردی که لزوماً با سایت فعلی‌شان مناسب نیستند. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید سایت تجارت الکترونیک بعدی خود را حتی بهتر از قبل کنید.

از ابزارهای ساخت وب سایت استفاده کنید

اگر آخرین باری که یک وب‌سایت برای فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کردید، باید به یک طراح گرافیک و همچنین یک طراح وب برای ارائه کالا پول پرداخت کنید. سپس باید دوباره فکر کنید. به لطف فناوری خودکار و آزمایش شده طرح‌بندی یک سازنده وب‌سایت تجارت الکترونیک مدرن، برای راه اندازی وب سایت در عرض یک ساعت یا بیشتر، عملاً به هیچ طراحی یا مهارت فنی نیاز ندارید. با توجه به ماهیت محصولات خود، سایت خود را به همان اندازه که دوست دارید پیچیده یا ساده کنید. هنگامی که از ابزارهای آنلاین موجود امروز برای ایجاد یک سایت جدید استفاده می کنید، می دانید که از روز اول به طور موثر شروع به کار می کند. چنین برنامه‌های ساختمانی می‌توانند هر چیزی از صفحات محصول تخصصی گرفته تا تراکنش‌ها از جمله بازپرداخت و همچنین پرداخت‌ها را در صورت لزوم انجام دهند. 

عناصر سه بعدی

سه بعدی فقط برای سینماها و سینماهای خانگی نیست. می‌توانید با اضافه کردن عناصر پاپ‌آوت در وب‌سایت خود، سر و صدا ایجاد کنید. مزیت افزودن عناصر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به سایت شما این است که به افراد در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند. تصور کنید که یک تصویر سه بعدی از یکی از طرح های محصول خود دارید. با استفاده از آن در حالت واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی، مشتریان بالقوه می توانند بدون هیچ تلاشی آن را از جلو، عقب و از طرفین کاوش کنند. حتی بهتر است، برخی از آنها قابل تنظیم است پلاگین های سه بعدی برای تجارت الکترونیک وب سایت ها امکان تجسم اشیاء را همانطور که در خانه افراد ظاهر می شوند، می دهند.

محتوای ویدئو

امروزه، یک توضیح ساده محصول فقط شما را به این نتیجه می رساند. اگر می‌خواهید مشتریان بیشتری جذب کنید، به محتوایی نیاز دارید که آنها واقعاً از آنها استقبال می‌کنند که اغلب به معنای ویدیوهای کوتاه، سریع و دقیق است. با این حال، لازم نیست تمام محتوای ویدیوی شما بر روی محصولات جداگانه متمرکز شود. از آنها برای مقایسه محصولات در یک کلاس مشابه استفاده کنید تا مشتریان بتوانند انتخاب کنند که مناسب ترین نیازهای آنها را برآورده کند. نکته خوب دیگر برای یک سایت تجارت الکترونیک این است که ارائه فیلم های آموزشی. این امر به ویژه در صورتی مفید است که شما محصولات فنی را بفروشید که مشتریان ممکن است در مورد آنها راهنمایی بخواهند. این نه تنها باعث می شود که سایت شما توسط مشتریان بالقوه بیشتر مورد اعتماد قرار گیرد، بلکه باید به افزایش دید اینترنت شما نیز کمک کند. گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی تمایل دارند تا سایت هایی با فیلم های آموزشی و محتوای مشابه را بالاتر رتبه بندی کنند.

خلاصه

در پایان، شما باید همیشه به دنبال بهبود آخرین سایت تجارت الکترونیک خود و رقبا باشید. در غیر این صورت، کسی یک سایت در گوشه بازار خواهد داشت، بنابراین سفارشی را از دست ندهید زیرا یک قدم جلوتر نمانده اید. 

نویسنده