اصل افشا

تخفیف

Disco solidsmack the smack چیزی است که شما فاقد آن هستید

SolidSmack دور می زند. خودت میدونی. در اینجا نحوه برخورد ما با آن و مواردی که باید فاش کنیم ، وجود دارد تا بدانید آنچه ما درباره آن می نویسیم مستقیماً از قلب تپنده ما بیرون می آید. به هر حال ، هیچ یک از افراد یا شرکت هایی که با آنها کار می کنیم هیچ گونه قدرت گفتاری یا تحریریه ای بر محتوای موجود در SolidSmack ندارند. ما فقط می خواهیم آن را بیرون بیاوریم.

رویدادهای صنعت

SolidSmack در رویدادهای صنعتی که توسط فروشندگان مختلف صنعت CAD میزبانی می شود شرکت می کند. این اغلب شامل پرداخت هزینه های کنفرانس ، هتل ها و گهگاه پروازها به رویداد می شود. اگر آنها هزینه پرواز را پرداخت نمی کنند ، ما سعی می کنیم آنها را نیز با تعارف در مورد سگ های بچه دارشان دریافت کنیم. هرگونه پست ، مقاله یا پوشش رویداد صرفاً به SolidSmack واگذار می شود بدون هیچ گونه ورودی یا ویرایشی از سوی میزبان یا حامیان مالی رویداد.

تبلیغ

متوجه خواهید شد که SolidSmack دارای تبلیغات است ، بسیاری از تبلیغات بزرگ. به این ترتیب ما این عملیات را تأمین می کنیم و هزینه مصرف غلات زیادی را که برای انتشار چنین محتوای عالی مورد نیاز است ، پرداخت می کنیم. اگر می خواهید تبلیغات نداشته باشید ، با ما تماس بگیرید و ما جعبه اهدایی را که چک های بزرگ اضافی را می پذیرد به شما نشان می دهیم. اما ، درست مانند تبلیغ کننده ما ، شما در محتوا ، سرمقاله یا تصاویری که یک محصول یا خدمات را پوشش می دهند (یا میزان محتوای گفته شده در مورد چنین محصول یا خدمتی) هیچ حرفی ندارید. ما وحشی هستیم ، می دانم.

همکاران فروش

ما گاهی اوقات یک محصول یا خدمات را از طریق پیوند وابسته به اشتراک می گذاریم. این یک درآمد اضافی است و امیدوارم یکی از آن ها ما را از بسیاری از تبلیغات بنری پرت کننده دور کند. هدف ما این است که فقط محصولاتی را که محتوای SolidSmack را ستایش می کنند به اشتراک بگذاریم ، به شما در کارهایی که انجام می دهید یا به طور کلی زندگی را سرگرم کننده تر می کند ، کمک کنیم. استفاده از پیوندهای وابسته هیچ تاثیری بر ویژگی یا عدم وجود محصول ندارد. به طور خلاصه ، محصولات فقط به دلیل مطابقت با استانداردهای تحریری معرفی می شوند. ما در حال حاضر با چندین فروشگاه از جمله: Amazon ، Ebay و StackCommerce رابطه وابسته داریم. لطفا با خیال راحت انجام دهید تماس با ما اگر می خواهید بررسی کنید که آیا ما با یک شرکت خاص رابطه وابسته داریم یا خیر.

نرم افزار سخت افزار

گاهی اوقات ، نرم افزار یا سخت افزار به ما داده می شود تا از آن استفاده و بررسی کنیم. گاهی اوقات مجبور نیستیم آن را پس دهیم ، گاهی اوقات آن را در مسابقه هدیه می دهیم ، گاهی اوقات آن را از پنجره پرتاب می کنیم (نه واقعاً ، اما بله ، واقعاً). نرم افزاری که دریافت می کنیم/بررسی می کنیم معمولاً برچسب "نه برای فروش مجدد" (NFS) است ، به این معنی که ، نه ، من نمی توانم آن را به عموی شما بفروشم تا او آن را به شما بدهد.

در مورد چیزی فکر می کنید؟ در صورت تمایل به تماس با ما و بپرس.