سیاست حفظ حریم خصوصی

موثر: مه 25، 2018

EVD Media ، LLC ، وب سایت ها و زیر دامنه های آن ("ما" ، "ما" ، یا "شرکت") ، و ما در SolidSmack ، به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و متعهد هستیم که در حین آنلاین بودن در solidsmack.com از حریم خصوصی شما محافظت کنیم. موارد زیر نحوه جمع آوری و انتشار اطلاعات این سایت را فاش می کند.

چه اطلاعاتی جمع آوری شده؟
هنگام بازدید و انجام عملی در وب سایت ما ، داده ها را از شما درخواست و/یا پردازش می کنیم. موارد زیر داده هایی است که ما برای اقدامات متفاوتی که در وب سایت انجام می دهید درخواست و یا پردازش می کنیم.

هنگام تماس با ما یا عضویت در خبرنامه ایمیل در سایت ما ، ممکن است از شما خواسته شود موارد زیر را ارائه دهید:

  • نام
  • آدرس پست الکترونیکی E-

هنگام سفارش محصول ، اطلاعات اضافی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • صورتحساب/آدرس ارسال
  • اطلاعات کارت اعتباری

سایر اطلاعاتی که ممکن است هنگام بازدید از سایت ما یا ارسال فرم به طور خودکار ضبط شوند عبارتند از:

  • آدرس آیپی
  • کشور:
  • زمان بازدید و/یا زمان ارسال فرم
  • سایر داده هایی که می توانند به طور مستقیم یا غیر مستقیم شما را شناسایی کنند

چه مبنای حقوقی برای پردازش داده های شما داریم؟
پردازش اطلاعات شخصی شما نیاز به مبنای قانونی دارد. پردازش داده های شما فقط در مواقع ضروری برای ارائه اطلاعات مربوطه به منظور اعلام شده انجام می شود. این اهداف عبارتند از:

  • ارائه ارتباط از طریق ایمیل در مورد اخبار منتشر شده در وب سایت SolidSmack
  • ارائه اطلاعات از طریق ایمیل در مورد محصولات خریداری شده از طریق وب سایت SolidSmack
  • ارائه ارتباط از طریق ایمیل در قالب پیشنهادات ویژه و تبلیغ رویداد
  • ارائه خدمات و پشتیبانی مداوم

مهمترین مبانی قانونی برای پردازش اطلاعات شخصی شما عبارتند از:

  • وقتی رضایت می دهید
  • وقتی منافع مشروع را دنبال می کنیم
  • وقتی با شما قرارداد بستیم
  • وقتی ما یک تعهد یا الزام قانونی داریم

به روز رسانی RSS و ایمیل
اگر کاربری بخواهد از طریق به روز رسانی ایمیل در RSS مشترک شود ، اطلاعات تماس ، مانند نام و آدرس ایمیل را درخواست می کنیم. این همیشه یک عملیات انتخاب است که در آن ایمیل و نام خود را از طریق گزینه اشتراک در وب سایت ارائه می دهید. شما می توانید در هر زمان با استفاده از پیوند لغو اشتراک در انتهای هرگونه ارتباط ایمیل یا ارسال ایمیل privacy@solidsmack.com از این ارتباطات صرف نظر کنید.

عشق ، آمار و تجزیه و تحلیل
مانند اکثر وب سایت ها ، ما از تجزیه و تحلیل مبتنی بر وب-به ویژه Google Analytics-استفاده می کنیم. این اطلاعات مانند آدرس پروتکل اینترنت (IP) ، نوع مرورگر ، وب سایت ارجاع شده ، صفحات خروجی و بازدید شده ، پلت فرم مورد استفاده ، مهر تاریخ/زمان ، کلیک پیوندها را جمع آوری می کند و اطلاعات دموگرافیک گسترده ای را برای استفاده کل جمع آوری می کند. اگرچه این اطلاعات زیادی را ضبط می کند ، اما هیچ یک به داده های قابل شناسایی شخصی مرتبط نیست. و همه داده های کاربر و رویداد قرار است پس از 38 ماه منقضی شود.

کوکی ها
کوکی قطعه ای از داده است که در رایانه کاربر ذخیره می شود و با اطلاعات مربوط به کاربر مرتبط است. وب سایت SolidSmack از کوکی ها برای جمع آوری داده های ترافیک و ترافیک در فرآیند خرید استفاده می کند. هیچ اطلاعات شخصی جمع آوری نمی شود. این اطلاعات به گزارش های تحلیلی منتقل می شود و برای نظارت بر ترافیک سایت و خریدهای تکمیل شده مورد استفاده قرار می گیرد.

ما به شرح زیر اجرا کرده اند:

  • بازاریابی مجدد با تجزیه و تحلیل
  • شبکه نمایش گزارش برداشت گوگل
  • اطلاعات جمعیتی و علایق گزارش
  • پیکسل فیس بوک
  • سرویس های یکپارچه که Analytics نیاز به جمع آوری داده ها از طریق کوکی های تبلیغاتی و شناسه های ناشناس دارد

ما ، به همراه فروشندگان شخص ثالث (مانند Google) ، از کوکی های شخص ثالث (مانند کوکی های Google Analytics) و کوکی های شخص ثالث (مانند کوکی تبلیغاتی Google) یا سایر شناسه های شخص ثالث برای جمع آوری داده ها استفاده می کنیم. در مورد تعاملات کاربر با نمایش تبلیغات و سایر عملکردهای خدمات تبلیغاتی که به وب سایت ما مربوط می شوند. توجه به این نکته ضروری است که در حالی که ما از تبلیغات گوگل استفاده نمی کنیم ، داده های تجزیه و تحلیل وب سایت امکان استفاده توسط آنها را دارد.

برای پاک کردن کوکی ها ، این موارد را مشاهده کنید دستورالعملبه همچنین می توانید با استفاده از این مرورگر انصراف دهید افزودنی.

لینک ها
این سایت شامل لینک هایی به سایت های دیگر است. لطفاً توجه داشته باشید که ما در قبال شیوه های حفظ حریم خصوصی این سایت های دیگر مسئولیتی نداریم. ما به کاربران پیشنهاد می کنیم هنگام خروج از SolidSmack و خواندن بیانیه حریم خصوصی هر سایتی که اطلاعات شناسایی شخصی را جمع آوری می کند ، از آن مطلع شوند. این بیانیه حریم خصوصی فقط در مورد اطلاعات جمع آوری شده توسط SolidSmack اعمال می شود.

عدم تأیید
SolidSmack یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates Program است ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور فراهم آوردن وسیله ای برای سایتها برای به دست آوردن هزینه تبلیغات با تبلیغات و پیوند دادن به آنها طراحی شده است. Amazon.comبه این بدان معناست که SolidSmack ممکن است در صورت خرید یک کالا از آن ، کمیسیون دریافت کند Amazon.com، پس از کلیک روی پیوند ارجاع از solidsmack.com.

تبلیغ کنندگان
SolidSmack از تبلیغات مستقیم یا شخص ثالث از طریق تبلیغات بنری استفاده نمی کند. از هیچ شرکت خارجی برای نمایش تبلیغات در این سایت استفاده نمی شود و بنابراین ، کوکی هایی برای ردیابی اطلاعات شما و/یا فعالیت شما توسط شرکت ها یا پلتفرم های تبلیغاتی خارجی وجود ندارد. ما محتوای حمایت شده (معروف به تبلیغات ، محتوای پولی یا محتوای بومی) را منتشر می کنیم که ممکن است حاوی پیوند به یک سایت خارجی باشد. با این کار ، ممکن است پیوند ردیابی را برای نشان دادن اینکه منبع کلیک از کجا نشأت گرفته است ، ارائه دهیم. با این حال ، هیچ داده شخصی منتقل نمی شود و ما هیچ گونه اطلاعات شخصی یا دسترسی به هیچ یک از داده های شخصی مشترکان SolidSmack را ارائه نمی دهیم.

آیا اطلاعات شخصی را به خارج منتقل می کنیم؟
ما اطلاعات شخصی و هویتی شما را نمی فروشیم ، معامله نمی کنیم یا در غیر این صورت به طرفهای خارجی منتقل نمی کنیم. این شامل اشخاص ثالث معتمدی نمی شود که ما را در راه اندازی وب سایت ، انجام امور تجاری یا خدمات رسانی به شما کمک می کنند ، مادامی که طرفین موافقت کنند این اطلاعات را محرمانه نگه دارند. (مثالی از این سرویس ما برای ارسال ایمیل استفاده می کنیم.) همچنین ممکن است اطلاعات شما را هنگامی که معتقدیم انتشار مطابق با قانون ، اجرای سیاست های سایت ما یا محافظت از حقوق ، دارایی یا ایمنی ما یا دیگران است ، منتشر کنیم.

اگر از وب سایت ما از کشوری غیر از کشوری که SolidSmack در آن قرار دارد استفاده می کنید ، ارتباطات شما با ما ممکن است منجر به انتقال اطلاعات شخصی شما در خارج از مرزهای بین المللی شود. همچنین ، هنگامی که با ما تماس می گیرید یا چت را آغاز می کنید ، ممکن است از مکانی خارج از کشور مبدأ شما پشتیبانی کنیم. در این موارد ، داده های شخصی شما مطابق این خط مشی رازداری اداره می شود.

حقوق شما
شما در هر زمان می توانید از اطلاعات شخصی که در مورد شما پردازش می کنیم مطلع شوید ، اما با استثنائات قانونی خاص. شما همچنین حق دارید به جمع آوری و پردازش بیشتر اطلاعات شخصی خود از جمله پروفایل/تصمیم گیری خودکار اعتراض کنید. علاوه بر این ، شما حق دارید اطلاعات شخصی خود را تصحیح ، پاک یا مسدود کنید. علاوه بر این ، شما حق دریافت اطلاعات مربوط به خود را که در اختیار ما قرار داده اید ، و همچنین حق انتقال این اطلاعات به کنترل کننده داده دیگر (قابلیت حمل داده ها) را دارید.

حذف اطلاعات شخصی
شما حق پاک کردن دارید. وقتی دیگر نیازی به پردازش داده های شخصی شما در رابطه با یک یا چند هدف ذکر شده در بالا نداریم ، اطلاعات شخصی شما را حذف می کنیم. به طور کلی ، ما آخرین اطلاعات ارائه شده را تا مدت 38 ماه پس از آخرین فعالیت شما در وب سایت ذخیره خواهیم کرد.

با این حال ، داده ها ممکن است برای مدت طولانی پردازش و ذخیره شوند تا اطلاعات مربوط به سفارشات و خدمات به شما ارائه شود و/یا ما خدمات را بهبود بخشیم.

ممکن است با تماس با ما درخواست کنید اطلاعات شما حذف شود privacy@solidsmack.com و ما اطلاعات شخصی را که در مورد شما دارد حذف می کنیم (مگر اینکه لازم باشد آنها را برای اهداف مندرج در این خط مشی رازداری حفظ کنیم).

تغییرات به سیاست حفظ حریم خصوصی ما
اگر تصمیم داریم سیاست حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهیم ، این تغییرات را در این صفحه ارسال می کنیم ، یک ایمیل به شما اطلاع می دهیم و/یا تاریخ اصلاح سیاست حفظ حریم خصوصی را در اینجا به روز می کنیم.

شرایط و ضوابط
لطفاً از بخش شرایط و ضوابط ما برای تعیین استفاده ، رد مسئولیت ها و محدودیت های مربوط به مسئولیت استفاده از وب سایت ما در https://www.solidsmack.com/terms/.

تماس و شکایات
اگر ساکن منطقه اقتصادی اروپا (EEA) هستید و معتقد هستید که ما اطلاعات شخصی شما را مطابق مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) حفظ می کنیم ، می توانید سوالات یا شکایات خود را به اداره ملی حفاظت از داده های خود (DPA) ارسال کنید:

DPA ملی خود را پیدا کنید

اگر مایل به تجدیدنظر در مورد پردازش داده های شخصی خود هستید یا در مورد این خط مشی رازداری س questionsالی دارید ،  تماس با ما و یا ایمیل با ما در privacy@solidsmack.com.