شرایط و ضوابط

موثر: مه 25، 2018

به solidsmack.com خوش آمدید (از این پس SolidSmack نامیده می شود). SolidSmack و سایت های مرتبط با آن خدمات ، دانش ، محصولات و اطلاعات خود را تحت شرایط زیر در اختیار شما قرار می دهد. اگر از این وب سایت یا سایت های مرتبط دیدن می کنید ، این شرایط را می پذیرید. لطفا آنها را با دقت بخوانید.

حفظ اطلاعات
لطفا ما را بررسی کنید سیاست حفظ حریم خصوصی، که همچنین حاکی از بازدید شما از وب سایت ما ، برای درک عملکرد ما است.

ارتباطات الکترونیکی
وقتی از SolidSmack دیدن می کنید یا برای ما ایمیل ارسال می کنید ، به صورت الکترونیکی با ما ارتباط برقرار می کنید. شما رضایت می دهید که ارتباطات ما را به صورت الکترونیکی دریافت کنید. ما از طریق ایمیل یا ارسال اطلاعیه ها در این سایت با شما ارتباط خواهیم داشت. شما موافقت می کنید که همه موافقت نامه ها ، اعلامیه ها ، افشاگری ها و سایر ارتباطاتی که ما به صورت الکترونیکی به شما ارائه می دهیم ، هرگونه شرط قانونی را که چنین ارتباطاتی به صورت کتبی باشد ، برآورده می کند.

کپی رایت
تمام محتوای موجود در این سایت ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، نمادهای دکمه ، تصاویر ، کلیپ های صوتی ، بارگیری های دیجیتالی ، گردآوری داده ها و نرم افزار ، متعلق به SolidSmack یا تامین کنندگان محتوای آن است و توسط قوانین بین المللی کپی رایت محافظت می شود. گردآوری کلیه مطالب موجود در این سایت ، انحصاری SolidSmack است ، دارای حق چاپ برای این مجموعه توسط SolidSmack ، و تحت حمایت قوانین بین المللی کپی رایت است.

علامت های تجاری
از علائم تجاری و لباس تجاری SolidSmack در ارتباط با هر محصول یا خدماتی که متعلق به SolidSmack نیست استفاده می شود ، به هر نحوی که ممکن است باعث سردرگمی مشتریان شود ، یا به هر نحوی که SolidSmack را بی ارزش یا بی اعتبار کند. همه علائم تجاری دیگر که متعلق به SolidSmack یا شرکتهای تابعه آن نیست که در این سایت ظاهر می شوند ، مالکیت صاحبان مربوطه آنها است ، که ممکن است به SolidSmack یا سایت های مرتبط با آن وابسته ، متصل یا حمایت نشده باشند.

مجوز و دسترسی به سایت
SolidSmack به شما مجوز محدودی برای دسترسی و استفاده شخصی از این سایت و عدم بارگیری (غیر از ذخیره سازی صفحه) یا تغییر آن یا هر قسمتی از آن را می دهد ، مگر با رضایت کتبی صریح SolidSmack. این مجوز شامل هیچگونه فروش مجدد یا استفاده تجاری از این سایت یا محتویات آن نمی شود: هرگونه جمع آوری و استفاده از لیست محصولات ، توضیحات یا قیمت ها: هرگونه استفاده مشتق از این سایت یا محتویات آن: هرگونه بارگیری یا کپی اطلاعات حساب برای سود یک تاجر دیگر: یا هرگونه استفاده از داده کاوی ، روبات ها ، یا ابزارهای جمع آوری و استخراج داده های مشابه. این سایت یا هر قسمتی از این سایت نمی تواند بدون رضایت کتبی صریح SolidSmack تکثیر ، کپی ، کپی ، فروش ، فروش مجدد ، بازدید و یا استفاده از آن برای هر گونه هدف تجاری مورد استفاده قرار گیرد. شما نمی توانید از تکنیک های قاب بندی برای محصور کردن علامت تجاری ، لوگو یا سایر اطلاعات اختصاصی (از جمله تصاویر ، متن ، طرح بندی صفحه یا فرم) SolidSmack و همکاران ما بدون رضایت کتبی صریح استفاده نکنید. شما نمی توانید از هیچگونه متا برچسب یا هر "متن مخفی" دیگری با استفاده از نام یا علائم تجاری SolidSmacks بدون رضایت کتبی صریح SolidSmack استفاده کنید. هرگونه استفاده غیرمجاز اجازه یا مجوز اعطا شده توسط SolidSmack را خاتمه می دهد. تا زمانی که پیوند SolidSmack و سایتهای مرتبط یا محصولات یا خدمات آنها را به صورت دروغین ، گمراه کننده ، تحقیرآمیز نشان ندهد ، حق محدود ، قابل فسخ و غیر انحصاری برای ایجاد پیوند به صفحه اصلی SolidSmack به شما تعلق می گیرد. یا در غیر این صورت موضوع توهین آمیز است. شما نمی توانید از هیچ گونه لوگوی SolidSmack یا سایر علائم تجاری یا علامت تجاری اختصاصی به عنوان بخشی از پیوند بدون اجازه کتبی صریح استفاده کنید.

حساب عضویت شما
اگر از این سایت یا سایت های مرتبط استفاده می کنید ، ممکن است حساب عضویت داشته باشید. شما مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود و محدود کردن دسترسی به رایانه خود هستید و موافقت می کنید که مسئولیت کلیه فعالیتهایی را که تحت حساب یا رمز عبور شما انجام می پذیرد بپذیرید. اگر زیر 18 سال دارید ، می توانید از وب سایت ما فقط با مشارکت والدین یا سرپرست استفاده کنید. SolidSmack و همکارانش این حق را برای خود محفوظ می دارند که از خدمات خودداری کنند ، حساب ها را فسخ نکنند ، محتوا را حذف یا ویرایش کنند یا سفارشات را به صلاحدید خود لغو کنند.

نظرات ، ایمیل ها و سایر مطالب
بازدیدکنندگان ممکن است نظرات و سایر مطالب را ارسال کنند: و پیشنهادات ، ایده ها ، نظرات ، س questionsالات یا سایر اطلاعات را ارسال کنند ، مادامی که محتوا غیرقانونی ، مستهجن ، تهدیدآمیز ، افتراآمیز ، تعرض به حریم خصوصی ، نقض حقوق مالکیت معنوی یا به هر نحو مضر نباشد. برای اشخاص ثالث یا قابل اعتراض و شامل یا شامل ویروس های نرم افزاری ، مبارزات سیاسی ، درخواست تجاری ، نامه های زنجیره ای ، ارسال دسته جمعی یا هر نوع "هرزنامه" نیست. شما نمی توانید از یک آدرس ایمیل جعلی استفاده کنید ، از شخص یا شخص دیگری جعل هویت کنید ، یا در مورد منشا کارت یا محتوای دیگر گمراه کننده باشید. SolidSmack این حق را برای خود محفوظ می دارد (اما نه تعهد) که چنین محتواهایی را حذف یا ویرایش کند ، اما به طور مرتب محتوای ارسال شده را مرور نمی کند. در صورت ارسال محتوا یا ارسال مطالب ، و مگر اینکه موارد دیگری را نشان دهیم ، به SolidSmack و همکارانش حق غیر انحصاری ، بدون حق امتیاز ، دائمی ، غیرقابل برگشت و کاملاً غیرمجاز برای استفاده ، بازتولید ، اصلاح ، تطبیق ، انتشار اعطا می کنید. ، ترجمه ، ایجاد آثار مشتق شده ، توزیع و نمایش چنین مطالبی در سراسر جهان در هر رسانه ای. شما به SolidSmack و همکارانش و مجوزهای فرعی این حق را می دهید که از نامی که در ارتباط با چنین محتوایی ارسال می کنید ، در صورت انتخاب ، استفاده کنند. شما بیان می کنید و ضمانت می کنید که تمام حقوق محتوایی که ارسال می کنید را در اختیار دارید یا به نحوی دیگر آن را کنترل می کنید: اینکه محتوا دقیق است: استفاده از محتوای ارائه شده شما این خط مشی را نقض نمی کند و به هیچ شخص یا نهادی آسیب نمی رساند: و SolidSmack یا همکارانش را برای کلیه ادعاهای ناشی از محتوایی که ارائه می دهید جبران کنید. SolidSmack این حق را دارد اما موظف به نظارت و ویرایش یا حذف هرگونه فعالیت یا محتوا نیست. SolidSmack هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد و هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه محتوای ارسال شده توسط شما یا شخص ثالث بر عهده نمی گیرد.

خطر از دست دادن
در مواردی که اقلام دیجیتالی یا عضویت از طریق SolidSmack یا سایتهای مرتبط خریداری می شوند ، این خریدها بر اساس تأیید ایمیل انجام می شود. این اساساً بدان معناست که خطر از دست دادن و عنوان چنین مواردی پس از ارسال ایمیل به شما منتقل می شود.

سلب مسئولیت از ضمانت ها و محدودیت مسئولیت این سایت با استفاده از SOLIDSMACK بر اساس "همانطور که هست" و "در دسترس" ارائه شده است. SOLIDSMACK هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در هر نوع ، بیان یا اعمال نمی کند ، در رابطه با عملکرد این سایت یا اطلاعات ، محتوا ، مواد ، یا محصولات شامل این سایت. شما به صراحت موافقت می کنید که استفاده شما از این سایت در معرض خطر کامل شما است. به طور کامل مجاز با استفاده از قانون قابل اجرا ، SOLIDSMACK از همه ضمانت ها ، بیان یا اعمال ، شامل می شود ، اما محدود به ، ضمانت نامه های وارداتی برای تجارتی و مالیات محدود نمی شود. SOLIDSMACK تضمین نمی کند که این سایت ، سرورهای آن ، یا ایمیل ارسال شده از SOLIDSMACK بدون ویروس یا سایر اجزای مضر است. SOLIDSMACK برای هرگونه خسارت ناشی از استفاده از این سایت ، از جمله شامل ، اما محدود به مستقیم ، غیرمستقیم ، تصادفی ، مجازات و آسیب های متوالی ، مسئولیت پذیر نخواهد بود. قوانین خاص دولتی محدودیتی را در مورد ضمانت نامه های احتمالی یا استثنا یا محدودیت خسارت های خاص مجاز نمی داند. اگر این قوانین برای شما اعمال می شود ، ممکن است برخی یا همه موارد سلب مسئولیت فوق ، استثنائات ، یا محدودیت ها برای شما اعمال نشود ، و ممکن است شما دارای حقوق اضافی باشید.

قانون قابل اجرا
با مراجعه به SolidSmack ، شما موافقت می کنید که قوانین ایالات متحده آمریکا ، بدون در نظر گرفتن اصول تضاد قوانین ، بر این شرایط استفاده و هرگونه اختلاف احتمالی بین شما و SolidSmack یا سایتهای مرتبط با آن حاکم خواهد بود.

اختلافات
هرگونه اختلاف در رابطه با بازدید شما از SolidSmack ، اطلاعات مصرف شده یا محصولات خریداری شده از طریق SolidSmack باید به داوری محرمانه در تگزاس ، ایالات متحده آمریکا ارائه شود ، با این تفاوت که به هر میزان که شما به هر نحوی نقض یا تهدید به نقض کرده اید. حقوق مالکیت معنوی SolidSmack ، SolidSmack ممکن است در هر ایالت یا دادگاه فدرال در ایالت تگزاس ، ایالات متحده آمریکا به دنبال دستورات یا سایر اقدامات مناسب باشد و شما رضایت خود را برای صلاحیت و محل انحصاری در چنین دادگاه هایی اعلام کنید. داوری بر اساس این توافقنامه باید تحت قوانین حاکم بر انجمن داوری آمریکا انجام شود. رای داوران لازم الاجرا است و ممکن است به عنوان حکم در هر دادگاه صلاحیت دار ثبت شود. در حد مطلوب مجاز توسط قوانین قابل اجرا ، هیچ داوری تحت این موافقتنامه نباید به داوری متصل شود که شامل هر یک از طرفهای دیگر این قرارداد می شود ، خواه از طریق مراحل داوری طبقاتی یا غیر آن.

سياستها، تغييرات و استقلال
لطفاً سایر سیاست های ما ، مانند سیاست حمل و نقل و مرجوعی ما ، که در این سایت ارسال شده است را مرور کنید. این سیاست ها همچنین بر بازدید شما از SolidSmack حاکم است. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که در هر زمان تغییراتی در سایت ، خط مشی ها و این شرایط استفاده از سایت ایجاد کنیم. اگر هر یک از این شرایط نامعتبر ، باطل یا به هر دلیلی غیرقابل اجرا تلقی شود ، آن شرط قابل جدا شدن تلقی می شود و بر اعتبار و قابلیت اجرایی هر شرط باقیمانده تأثیر نمی گذارد.

سوالات
سionsالات مربوط به شرایط و ضوابط ، خط مشی رازداری یا سایر مطالب مرتبط با خط مشی را می توان با کلیک بر روی بخش راهنمای کارکنان ما ارسال کرد. "با ما تماس بگیرید" به ما ایمیل بزنید به: info@www.solidsmack.com