Adam O'Hern di EvD Media hà tenutu u nostru cunghjunzione membri impegnati cù a so ultima serie di tutoriale SolidWorks centrata intornu à sviluppà un pruduttu da zero cù cunsiderazione à travaglià in squadre di ingegneri, cuncettori grafichi, è di sicuru, cuncettori industriali. Chì modu megliu per inizià u primu mese di u novu annu chè cun qualchì mudellazione nova di educazione?

Serie di Cuntrollu à Distanza SolidWorks

In questa seria, travagliate nantu à un sistema di altoparlanti fittiziu di telecomanda. Soprattuttu, sottolineeremu i modi in cui pudete travaglià cù parechje persone, da i dati di ingegneria à i dettagli grafichi è incorpore tuttu in un cuncepimentu finale, fabbricabile.

11

21

31

41

51

61

71

81

Assicuratevi di verificà tutti i video gratuiti chì avemu più cunghjunzione–È se senti veramente u tiru, salite nantu à u nostru Pagina d'abbonamentu Premium.

Author

Simon hè un designer industriale basatu in Brooklyn è Redattore Generale di EVD Media. Quandu trova u tempu di cuncepisce, u so focus hè di aiutà e startup à sviluppà soluzioni di marca è cuncepimentu per realizà a so visione di cuncepimentu di produttu. Oltre à u so travagliu in Nike è in parechji altri clienti, hè a ragione principale per chì qualcosa si faci in EvD Media. Una volta hà luttatu un cignale d'Alaska in terra cù e so mani ... per salvà Josh.