3D Systems ùn hè micca messing around in 2013. Malgradu alcuni novi prudutti chì anu prestazione mancante, anu sappiutu dimustrà chì un arsenale di «torte à a panna montata in faccia» hè a megliu strategia per sviluppà hype è uttene a vostra attenzione. In qualche modu trà a prumuzione di i so novi prudutti in CES 2013, anu sappiutu guadagnà u 'Premiu Best of CES 2013 per Tecnulugia Emergente»Mentre allughjassi musicisti chì ghjucanu strumenti stampati in 3D à u so stand, è anu sempre trovu u tempu di liberà una piattaforma per mudellatori è sviluppatori per incassà in app centrate intornu à a stampa 3D.

"Cubify crede chì tutti sò creativi, è tutti ponu creà - avemu solu bisognu di un modu divertente è faciule per cumincià".

Spartutu trà duie piattaforme, u novu sistema di cuncepimentu di Stampa 3D di Cubify hè accumpagnatu à i prugrammatori è à i mudellatori senza sperienza di prugrammazione. L'API Cubify "hè per i programatori web chì scrivenu e so propie app web, creanu mudelli, è facenu prugrammazione". Una volta chì u prugrammatore hà inviatu l'app, u prucessu hè simile à u prucessu di presentazione di l'app iOS di Apple: aspittà uni pochi di ghjorni è scopre s'ellu hè appruvatu. Ùn ci hè micca una quantità massima di app chì un sviluppatore pò presentà è Cubify s'occupa di e-cummerciu, stampa è responsabilità di cumpiimentu.

2

1

In alternativa, per quelli chì evitanu a strada di prugrammazione ma volenu sempre esse implicati, a piattaforma AppCreate permette à i mudellatori di creà una app web Cubify aduprendu l'interfaccia Cubify AppCreate in linea. Una volta creata l'interfaccia, hè faciule quant'è caricare i vostri fugliali di mudellu 3D è riceve una percentuale di u pagamentu per u mudellu Cubify Cloud Printed (simile à Shapeways).

4

3

Mentre a piattaforma hè sempre in a so zitellina, serà interessante per vede cumu si piglia cum'è 2013 si forma per esse un annu enorme per a stampa 3D.

Per sapene di più in capu à Cubify's Site di Sviluppatore.

Author

Simon hè un designer industriale basatu in Brooklyn è Redattore Generale di EVD Media. Quandu trova u tempu di cuncepisce, u so focus hè di aiutà e startup à sviluppà soluzioni di marca è cuncepimentu per realizà a so visione di cuncepimentu di produttu. Oltre à u so travagliu in Nike è in parechji altri clienti, hè a ragione principale per chì qualcosa si faci in EvD Media. Una volta hà luttatu un cignale d'Alaska in terra cù e so mani ... per salvà Josh.