Per quellu chì hà vulsutu uttene u massimu di u so scanner 3D o di a so app di scansione 3D per smartphone, u novu MODO per Repotologia serie da u situ di furmazione in cuncepimentu industriale cunghjunzione hè solu per voi.

Per u prezzu bassu di $ 39 ($ 14 per i membri Premium cadjunkie), sta serie di video scaricabile include tuttu ciò chì avete bisognu di cunnosce nantu à a cunversione di dati di scansione 3D in geometria praticabile, è ancu alcuni script di MODO eleganti cuncepiti solu per a serie per aiutà à accelerà u vostru flussu di travagliu.

In a serie, u prughjettu industriale residente di EvD Media, Adam O'Hern, prende a retopologia per una rotazione è u riduce in termini semplici per uttene u massimu di i vostri dati di scansione 3D è cunvertisce in un mudellu CAD di travagliu è fabbricabile in MODO o SolidWorks.

In più di u novi video ricchi di funziunalità è include script MODO per accelerà u vostru flussu di travagliu di retopologia, a serie include ancu file di prucessu per aiutavvi à guidà ogni passu di a strada.

Quì, Adam u rompe tuttu:

Allora, chì hè a Retopologia chì pudete dumandà?

Forse avete passatu un pocu di tempu nantu à u vostru smartphone cun una di e numerose app di scansione 3D cume Cattura 123D d'Autodesk, o forse vulete fà un mudellu sculpitu da ZBrush più amichevule per a fabricazione. Essenzialmente, l'ubbiettivu finale di a retopologia hè di piglià un mudellu 3D esistente è di "tracciare" a so forma cù una geometria praticabile in modu da pudè esse manipulatu ulteriormente in un pacchettu software dedicatu CAD cum'è SolidWorks. In poche parole, a retopologia hè u prucessu di ricustruisce un mudellu altrimente 'mortu' cù funzionalità chì pudete aduprà per a stampa 3D, a resa è a fabricazione.

Abilità Chjave chì aghjunghjerete à a Vostra Casella di Strumenti:

Per a serie, Adam rompe ogni passu per cunvertisce oggetti di u mondu reale in geometria pulita chì puderete aduprà per piglià i vostri disegni di prudutti à u prossimu livello in MODO è / o SolidWorks. Sì u vostru scopu finale hè di perfezziunà e vostre abilità di modellazione o di sviluppà prototipi artigianali, sarete guidatu attraversu u prucessu di aduprà a retopologia per intensificà u vostru ghjocu di cuncepimentu.

Importazione di Scans 3D da App Smartphone

01

Ricustruisce e Maglie in MODO

02

Esportazione è Finalizazione di u vostru Disegnu in SolidWorks

03

Andate versu cadjunkie per scaricà è cuminciate cù u MODO per Repotologia serie, o iscrivevi per un cadjunkie Membre Premium per uttene l'accessu à tutta a biblioteca di furmazione video di cuncepimentu industriale.

Author