S'ellu ci hè statu qualchì app 3D cad chì puderebbe esse paragunatu cù u burru fusu lisciu è setosu, TinkerCAD seria quellu. Se ùn l'avete micca sperimentatu ancu, duvete. Duvete solu. L'app web di modellazione 3D basata nantu à u web hè surtita cù una nova versione è hè guasi tuttu ciò chì vulete è aspetta in una app di modellazione 3D faciule da usà. È da l'aspettu di questu, anu postu a basa per l'applicazioni 3D da vene.

Tinkercad

A prima versione di Tinkercad hè stata stupente. Questu, ancu di più. A bellezza di Tinkercad hè, micca solu chì hè una app 3D basata nantu à u web, ma chì hà a funzionalità di basa chì truverete in altre app 3D. In particulare, cumu interagisce cù a geometria. In parechji modi, hè megliu. Hè certamente più fluidu è più simplice, finu à u puntu mi dumandu perchè l'altru software di modellazione 3D hè cusì cumplicatu. Avete forme basiche è muvimentu drag & drop cun cuntrollu ultra-lisciu. L'interazzione di l'ughjettu hè bella. Ogni oggettu hà punti di cuntrollu per adattà a dimensione è l'orientazione, in più si scatta è scala cù l'usu di a chjave MAIUSC. Hè abbastanza sèmplice per i mudellatori principianti cù abbastanza per mantene interessatu u mudelista avanzatu.

Anu più focusu nantu à e pussibilità di stampa 3D cù a capacità di invià immediatamente u vostru mudellu à Shapeways, imaterializà o Ponoko. Avete ancu l'opzione di scaricà u .stl per stampà o mudificà voi stessu.

Cume funzionale quantunque hè, ci sò più caratteristiche chì puderia aduprà. Cose chì mi piacerebbe vede sò menù di cuntestu, modificatori di geometria (cum'è filetti, smussi, ecc.), Cuntrolli di superficia è espurtazione. Ùn aghju micca dubbitu chì stanu cunsiderendu caratteristiche cum'è questa è più per piacè è sorprendere i nostri sensi di creazione 3D. Mi sorprenderebbe ancu se u facenu u restu di l'annu senza esse acquistatu. Sicuramente, Dà una prova.

Author

Josh hè fundatore è editore in SolidSmack.com, fundatore in Aimsift Inc., è cofundatore di EvD Media. Hè impegnatu in ingegneria, cuncepimentu, visualizazione, a tecnulugia chì la face accade, è u cuntenutu sviluppatu intornu. Hè un Prufessiunale Certificatu SolidWorks è eccelle à cascà goffu.