Di solitu, quandu parlu à qualchissia nantu à e verdure, si tratta di fà un lettu di una stanza di verdura frondosa, di metudi per cusgisce carota è attrezzi per a rivolta di piselli o lochi pratichi per dispensatori di suchju di barbabietola. Ma duvete cultivà e vostre verdure prima di fà qualsiasi sforzi interessanti.

Morgan Morey, un gioielliere storicu di l'Isula di Wright, hè andatu fora di a so abituale abilità creativa di gioielli sculpiti fantastichi è cuncepimentu di figure per creà una pratica, ma astuta, installazione murale aquaponica. U megliu di tutti, hè MODULARE è serve una varietà di funzioni.

E lattine sò tutte facilmente rimosse per travaglià cum'è vasetti individuali. U sistema serà facilmente persunalizabile per l'installazione individuale di piante postu chì ogni stagnu pò esse pienu di diversi supporti di piantazione. U megliu di tuttu l'acqua una volta passata per u sistema diventa tutalmente pulita è fresca per i pesci. "

Aghju esploratu idee per creà un sistema di foraggi aquaponici di bancone, è questu hè un metudu chì hè veramente interessante. Hè una stampa di un pezzu chì, cun attaccamentu supplementu di connettore di pipa, cullega è dirige l'acqua attraversu ogni quantità di sezzioni vegetali. Pò esse aduprati individualmente o separati è tenenu una lattina standard. Pensate solu, puderete cultivà un muru interu di rosumarinu, o timu, o fiori da coglie ogni matina è pigliate i vostri belli cumpagni di travagliu.sistema murale di aquaponica modulare

Ùn puderebbe aspittà per stampà questu, adattallu, mudificallu è vede cumu funziona nantu à u bancone. Una cosa chì pensu chì averà bisognu hè una basa, un muru o un attaccamentu di cisterna, è un attaccamentu superiore dipende da l'altezza è u pesu - Un muru pienu di 12 piedi di spinaci hà da pesà un pocu ... Pò avè bisognu di più piscarii.

Poi scaricate u mudellu à MyMiniFactory. (Bonus! Scuprite l'altru travagliu di Morgan. Hà una mansa di sculture Overwatch è alcuni pezzi di ghjuvelli REALMENT cool. Vede li ccà!)

Avete un mudellu chì pensate chì tutti anu bisognu? Sparte u ligame è i dettagli cun noi quì!

Author

Josh hè fundatore è editore in SolidSmack.com, fundatore in Aimsift Inc., è cofundatore di EvD Media. Hè impegnatu in ingegneria, cuncepimentu, visualizazione, a tecnulugia chì la face accade, è u cuntenutu sviluppatu intornu. Hè un Prufessiunale Certificatu SolidWorks è eccelle à cascà goffu.