Cunnizzioni e Cundizioni

Effettivu: 25 di Maghju, 2018

Benvenutu à solidsmack.com (in seguitu chjamatu SolidSmack). SolidSmack è i so siti assuciati furniscenu u so serviziu, cunniscenze, prudutti è infurmazioni sottumessi à e cundizioni seguenti. Se visitate stu situ web o siti associati, accettate queste condizioni. Per piacè leghjiteli cun primura.

PRIVACY
Per piacè revue a nostra li dittagli, chì guverna ancu a vostra visita à u nostru situ web, per capisce e nostre pratiche.

COMUNICAZIONI ELETTRONICHE
Quandu visitate SolidSmack o inviate email per noi, vi cumunicate cun noi elettronicamente. Accettate di riceve cumunicazioni da noi elettronicamente. Cumunicaremu cun voi per email o mandendu annunci nant'à stu situ. Accettate chì tutti l'accordi, avvisi, divulgazioni è altre cumunicazioni chì vi furnimu elettronicamente soddisfanu ogni esigenza legale chì tali cumunicazioni sianu scritte.

Copyright
Tuttu u cuntenutu inclusu in stu situ, cum'è testu, grafica, loghi, icone di buttoni, immagini, clip audio, download digitali, compilazioni di dati è software, hè pruprietà di SolidSmack o di i so fornitori di contenuti è prutettu da e leggi internaziunali nantu à u copyright. A compilazione di tuttu u cuntenutu di stu situ hè a pruprietà esclusiva di SolidSmack, cù autore di copyright per sta cullezzione da SolidSmack, è prutetta da e lege internaziunale di copyright.

TRADEMARKS
I marchi di marca SolidSmack è u vestitu cummerciale ùn ponu micca esse aduprati in cunnessione cù qualsiasi pruduttu o serviziu chì ùn appartene micca à SolidSmack, in qualunque manera chì sia probabile di causà cunfusione trà i clienti, o in ogni modu chì disprezza o discredita SolidSmack. Tutti l'altri marchi chì ùn sò micca di pruprietà di SolidSmack o di e so filiali chì apparisce in stu situ sò pruprietà di i so rispettivi pruprietari, chì ponu esse o no affiliati, cunnessi o sponsorizzati da SolidSmack o i so siti associati.

LICENZA E ACCESSU SITE
SolidSmack vi dà una licenza limitata per accede è fà un usu persunale di stu situ è ​​micca per scaricallu (fora di a cache di pagine) o mudificà lu, o qualsiasi parte di questu, eccettu cù u cunsensu scrittu espressu di SolidSmack. Sta licenza ùn include alcuna rivendita o usu cummerciale di stu situ o di i so cuntenuti: ogni raccolta è usu di qualsiasi elencu di prudutti, descrizzioni, o prezzi: qualsiasi usu derivativu di stu situ o di i so cuntenuti: qualsiasi scaricamentu o copia di l'infurmazioni di u cuntu per u benefiziu di un altru cummerciante: o qualsiasi usu di l'estrazione di dati, robot, o strumenti simili di raccolta è estrazione di dati. Stu situ o qualsiasi parte di stu situ ùn ponu esse riprudutti, duplicati, cupiati, venduti, rivenduti, visitati o altrimenti sfruttati per qualsiasi scopu cummerciale senza l'accunsentu scrittu scrittu di SolidSmack. Ùn pudete micca inquadrà o aduprà tecniche di inquadramentu per racchiudà alcuna marca commerciale, logò, o altra infurmazione pruprietaria (cumpresi immagini, testu, layout di pagina, o forma) di SolidSmack è di i nostri associati senza u cunsensu scrittu espressu. Ùn pudete micca aduprà alcuna meta-tag o qualsiasi altru "testu ammucciatu" aduprendu u nome o marchi SolidSmacks senza l'accunsentu espressu scrittu di SolidSmack. Ogni usu non autorizatu mette fine à u permessu o licenza accordata da SolidSmack. Vi hè cuncessu un dirittu limitatu, revucabile è micca esclusivu di creà un hyperlink à a pagina iniziale di SolidSmack fintantu chì u ligame ùn riprisenta micca SolidSmack, è siti assuciati, o i so prudutti o servizii in un falsu, ingannevule, disprezzante, o materia altrimente offensiva. Ùn pudete micca aduprà alcun logu SolidSmack o altri grafichi o marchi di pruprietà cum'è parte di u ligame senza permessu scrittu espressu.

U TU CUNTA DI MEMBRE
Se utilizate stu situ o siti assuciati, pudete avè un contu di appartenenza. Site incaricatu di mantene a cunfidenzialità di u vostru contu è di a vostra password è di limità l'accessu à u vostru urdinatore, è accettate di accettà a respunsabilità per tutte l'attività chì si facenu sottu à u vostru contu o password. Sè site sottu à 18 anni, pudete aduprà u nostru situ web solu cù a participazione di un genitore o tutore. SolidSmack è i so associati si riservanu u dirittu di ricusà u serviziu, di finisce i conti, di rimuovere o di mudificà u cuntenutu, o annullà l'ordini à a so sola discrezione.

CUMMENTI, E-MAIL, È ALTRE CUNTENU
I visitori ponu mandà cumenti è altri cuntenuti: è mandà suggerimenti, idee, cumenti, dumande, o altre informazioni, fintantu chì u cuntenutu ùn hè micca illegale, oscenu, minacciosu, diffamatorio, invasivu di a privacy, viulendu i diritti di pruprietà intellettuale, o altrimenti pregiudiziale à terze parti o inaccettabili è ùn cunsiste micca o cuntene virus in software, campagne pulitiche, sollecitazioni cummerciali, lettere in catena, mailing di massa, o qualsiasi forma di "spam". Ùn pudete micca aduprà un falsu indirizzu e-mail, impersonà alcuna persona o entità, o altrimenti ingannà nantu à l'origine di una carta o altru cuntenutu. SolidSmack si riserva u dirittu (ma micca l'obbligazione) di rimuovere o mudificà tali cuntenutu, ma ùn rivede micca regolarmente u cuntenutu publicatu. Se publicate cuntenutu o sottumette materiale, è à menu chì no indichemu altrimenti, accordate à SolidSmack è à i so associati un dirittu non esclusivu, royalty-free, perpetuu, irrevocabile è cumpletamente sublicenzabile à aduprà, ripruduce, mudificà, adattà, publicà , traduce, crea opere derivate da, distribuisce, è mostra tali cuntenutu in u mondu sanu in qualsiasi media. Accurdate à SolidSmack è à i so associati è sub-licenziatari u drittu di utilizà u nome chì avete sottumessu in cunnessione cù tali cuntenutu, se elli scelenu. Rapresentate è ghjustificate chì possedite o cuntrollanu altrimenti tutti i diritti nantu à u cuntenutu chì publicate: chì u cuntenutu hè precisu: chì l'usu di u cuntenutu chì furnite ùn viola micca sta pulitica è ùn causerà micca ferita à alcuna persona o entità: è chì indemniserete SolidSmack o i so associati per tutte e rivendicazioni risultanti da u cuntenutu chì furnite. SolidSmack hà u dirittu ma micca l'obbligazione di monitorà è edità o eliminà qualsiasi attività o cuntenutu. SolidSmack ùn assume micca responsabilità è ùn assume alcuna responsabilità per qualsiasi cuntenutu publicatu da voi o da qualsiasi terzu.

RISK DE PERDA
In i casi induve l'articuli digitali o l'appartenenza sò acquistati per mezu di SolidSmack o siti associati, questi acquisti sò fatti in cunfurmità cù una mail di cunferma. Questu significa basicamente chì u risicu di perdita è u titulu per tali articuli vi passanu quandu avemu inviatu u mail.

DISCLAIMER DI GARANZIE E LIMITAZIONE DI RESPONSABILITÀ QUESTU SITU hè FORNITU DA SOLIDSMACK SU UNA BASE "CUM'È" E "CUM DISPONIBILE". SOLIDSMACK RENDE NESSUNA RAPPRESENTAZIONE O GARANZIA DI QUALSIASI TIPA, ESPRESSA O IMPLICITA, IN QUANTU DI U FUNZIONAMENTU DI STU SITU O DI L'INFORMAZIONI, CONTENUTI, MATERIALE, O PRODOTTI INCLUSI SU STU SITU. ACCETTE ESPRESSAMENTU CHE U VOSTRU UTILIZZU DI STU SITU hè à u vostru solu risicu. IN MISURA COMPLETA PERMISSIBILE DA UNA LEGGE APPLICABILE, SOLIDSMACK RINUNCIA TUTTE E GARANZIE, ESPRESSE O IMPLICITE, INCLUDE, MA NON LIMITATE A, GARANZIE IMPLICITE DI CUMERCIABILITÀ E ADATTÀ PER UN SCOPU PARTICULAR. SOLIDSMACK NON GARANTISCE CHE QUESTU SITU, I SUI SERVIZI, O E-MAIL MANDATI DA SOLIDSMACK SONU LIBERI DI VIRUS O D'ALTRI COMPONENTI DANNUOSI. SOLIDSMACK NON SERÀ RESPONSABILE DI QUALSIASI DANNU DI QUALSIASI TIPA SURIGENTE DA L'USU DI SITU SITU, INCLUSU, MA NON LIMITATI À DANNI DIRETTI, INDIRETTI, INCIDENTALI, PUNITIVI E CONSEGUENTI. CERTE LEGGE DI U STATU NON PERMETenu LIMITAZIONI SU GARANZIE IMPLICITE O ESCLUSIONE O LIMITAZIONE DI CERTI DANNI. SE QUESTE LEGI APPLICANO A TI, ALCUNE O TUTTE LE DISCLAIMER DI SOPRA, ESCLUSIONI, O LIMITAZIONI PUDE NON APPLICABILE A TI, E POTETE AVERE DIRITTI ADDIZIONALI.

LEGI APPLICABILE
Visitendu SolidSmack, accettate chì e leggi di i Stati Uniti d'America, senza riguardu à i principii di cunflittu di leggi, guverneranu queste Condizioni d'Usu è qualsiasi disputa di ogni sorte chì puderebbe nasce trà voi è SolidSmack o i so siti associati.

DISPUTI
Ogni disputa riguardante in ogni modu à a vostra visita à SolidSmack, à l'infurmazioni cunsumate o à i prudutti acquistati per mezu di SolidSmack sarà sottumessa à arbitramentu cunfidenziale in Texas, Stati Uniti d'America, eccettu chì, in quantu avete violatu o minacciatu di violà SolidSmack diritti di pruprietà intellettuale, SolidSmack pò cercà ingiunziunale o altru sollievu appropritatu in qualsiasi tribunale statale o federale in u statu di u Texas, Stati Uniti d'America, è accunsentite à a ghjurisdizione è a sede esclusiva in tali tribunali. L'arbitramentu in virtù di questu accordu serà cunduttu in virtù di e regule chì prevalenu allora di l'Associazione Americana d'Arbitramentu. U lauditu di l'arbitri serà ubligatoriu è pò esse scrittu cum'è ghjudiziu in ogni tribunale di ghjurisdizione cumpetente. In a misura massima permessa da a legge applicabile, nisun arbitramentu in virtù di questu Accordu ùn serà unitu à un arbitramentu chì implica qualsiasi altra parte sottumessa à questu Accordu, sia per via di procedimenti d'arbitrato di classe sia altrimenti.

POLITICHE DI SITU, MODIFICAZIONE, È SEVERABILITÀ
Per piacè, rivedi e nostre altre pulitiche, cum'è a nostra pulitica di Spedizioni è Ritorni, publicata annantu à stu situ. Queste pulitiche guvernanu ancu a vostra visita à SolidSmack. Riservemu u dirittu di fà cambiamenti à u nostru situ, pulitiche, è ste Condizioni d'Usu in ogni mumentu. Se una di queste cundizioni sarà considerata invalida, nulla o per qualsiasi ragione inapplicabile, tale condizione sarà considerata separabile e non influenzerà la validità e l'esecutività di alcuna condizione rimanente.

Dumande
Dumande in quantu à i nostri Termini è Cundizioni, Pulitica di Privacidad, o altru materiale ligatu à a pulitica ponu esse diretti à u nostru staff di supportu clicchendu nantu à u "Cuntatta ci" mandacci un email à: info@www.solidsmack.com